Gå til innhold

aug-mamma og kattungen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg testet pos--veldig pos:-) jippi..hvordan gikk det? håper og krysser fingrene for at dere er med meg inn i 1trim nå:-) har kost meg her inne med dere:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Positiv på meg også, ikke noe tvil lenger! Så utrolig morsomt. Da blir det oss 3 til 1. tri:) Hurra, jippi! Skriver mer med dere i kveld, er på jobb nå.....

Skrevet

Juhuuuuuuuuu!!! Har akkurat kommet hjem fra jobb, og har vært sååååå spent på hvordan det har gått med dere i dag:-) Jeg ble så glad da jeg så at det har klaffet for hele gjengen:-)men jeg er vel litt mer usikker enn dere enda siden det fremdeles er noen dager til IKM..men jeg krysser fingrer og tær for at spiren klorer seg fast!!

Skrevet

når hadde du ikm, er den svak pos før ikm sitter nok spiren godt:-)

Skrevet

Herregud, det er så gøy at vi 3 er gravide på likt at jeg bare ikke kan få sagt det:D Og vi som har tulla med det hele tiden;) Jeg var skikkelig spendt i dag, og da jeg så at alle var gravide, ble jeg skikkelig rørt. Selv om det er litt tid til IKM, så er du nok gravid, ellers hadde det ikke blitt positivt vettu!!

JOHO, HURRA FOR OSS!!!

Skrevet

Kan jeg også være med- testet positivit for 3 sekunder siden. Et kjempe blått kryss..Har ikke skjønt det enda- vi sitter bare helt lamslått og smiler..

Skrevet

Selvfølgelig, så hyggelig, da! Og ikke minst GRATULERER! Da blir vi en slags gjeng på 1. tri, hi-hi!!

Skrevet

Gratulere t dere:-) virke som alle tester posetivt.håpe eg gjør d å!

Skrevet

fest del lille spire: Har ikke IKM før på tirsdag sier tempcharten min

Ja, jeg ble også skikkelig rørt når jeg så at det hadde klaffet for oss alle tre:-)

Skrevet

Så gøy - gratulerer til alle fire!!!! :)

Og litt grattis til meg også, som fikk blått kryss i dag etter svake rosa streker på strimlene noen dager, helt siden 10 dpo faktisk....spennende tider dette!!

Ekstra grattis til aug-mamma som gav meg gode råd om EL-tester da jeg var helt ny på dette forumet;) Det var effektivt det!

Skrevet

Gratulerer til alle sammen! Dette blir gøy!

Skrevet

Gratulerer til deg også, Dorri78:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...