Gjest Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Hvilke ammeinnlegg bruker dere? Og hvor mange per dag? Jeg har brukt chicco til nå, og har vært kjempegodt fornøyd med dem. Men da jeg handla sist, kosta det 69 kroner for 30 stykker, og det synes jeg blir dyrt. Bruker mer penger på ammeinnlegg enn på bleier. Han noen et billigere alternativ å anbefale?
jua 10.12.05 Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg bruker medela sine er vel ikke noe billigere men kjempe bra. Brukte natusan da jeg ammet de to første og var fornøyd da. Da jeg fikk nr 3. var jeg veldig sår på puppene og alle innlegg sat seg fast i puppene, prøvde medela sine og har brukt dem siden.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Avent sine er bra syns jeg, best etter chicco sine. Ja chicco er dyre, jeg pleide å kjøpe dem når apoteket hadde de på tilbud, hender av og til så følg med:) Hvertfall ikke kjøpe natusan, det fester seg tråder el noe fra innleggene på brystvortene, vondt å ta vekk:(
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Bruker bare ull innlegg jeg, men nå lekker jeg ikke da.. Har ikke så mye melk.. Så innleggene er mest for å holde de varme =) Brukte chicco sine da jeg lakk, og var kjempe fornøyd! men er dyre ja, så glad jeg slipper å bruke de lenger =)
r r r Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Jeg bruker natusan sine og er kjempefornøyd med dem. Billige er de også og jeg får kjøpt dem der jeg handler til vanlig. Veldig lettvint siden jeg bruker ca en eske i uka. Jeg har forsøkt noen andre når jeg har fått gratisprøver men har ikke syns noen andre har vært behagelige. Bruker natusan da jeg ammet de to eldste også.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Takk for svar alle sammen! Ser at det er litt delte meninger, men jeg kan jo i alle fall prøve Natusan og se om det er bedre.
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 jeg brukte chicco sine i starten, men var ikke fornøyd med de. de krøllet seg og hang fast i puppen. prøvde natusan sine, de gjorde det samme. kjøpte avent sine de var jeg veldig fornøyd med. prøvd medela sine,de var jeg også fornøyd med:D så var jeg en tur på coop obs! ,kjøpte coop sine ammeinnlegg og de var kjempe gode. veldig fornøyd med de og ikke dyre heller. apoteket var utsolgt for ammeinnlegg så jeg måtte kjøpe på coop. men angrer ikke på det. henger seg ikke fast i puppen engang.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Oi, har coop ammeinnlegg? Det visste jeg faktisk ikke. De må prøves!Vi bruker bleiene fra Coop, og synes de er geniale - og billige.
mamazon <3<3<3 Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Må også få anbefale Coop sine, de er mye bedre enn Natusan, loer ikke! Og så er de jo de billigste også - 39 kr for 50 stk. Bruker mange også, lekker fortsatt endel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå