Mor til et enebarn Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Har lovt å hente min niese på skolen, og kjøre henne til hennes oldemor.. Men, lillemor har vært våken i så og si hele natt med feber, hoste og snørring.. Nå leker hun i 10 min, så må hun hvile. Feber har hun ennå, men er blid og fornøyd.. Hadde du tatt med ungen din da ut på en liten kjøretur med feber, eller holdt henne inne?? (Har mulighet til å få en til å se til henne mens jeg kjører..)
Himmel og hav Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg hadde tatt henne med jeg. Kanskje hun sover en god lur i bilen (mine sovna alltid så fort bilen kom i 2.gir).
Fire småtroll Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Jeg hadde tatt henne med, det at barna ikke skal ut når de har feber er en gammel myte. Så lenge de ikke fryser, og ikke baser seg svette, men tar det litt med ro, kan det bare være deilig med litt luft :-)
~~DoraDora~~ Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Ikke noe problem å ta henne med. Det er jo ikke noe hun blir sliten av, heller motsatt. Ikke må hun være lenge ute heller.
Karoline's*mamma Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Hadde nok tatt ho med. Det kan kanskje vere ein ide å starte bilen litt før, slik at den ikkje er iskald.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå