Gå til innhold

Må bare si det til noen....:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid!!!!!! Er så glad nå. Blir mitt 4.barn:-)

Ikke termin før 27. september, så er veldig tidlig enda.

Flere "nygraverte" her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med spiren :)

 

Er gravert, men kanskje ikke nygravert lenger, 12 uker på vei - termin 31. juli :)

Skrevet

Gratulerer! Og så venter du ditt 4......

Her holder det med 2:)

Skrevet

Gratulerer:0) Håper du får et fint svangerskap.

 

Jeg er ikke gravid, men håper å starte prøving igjen i løpet av våren.

Skrevet

Grattis så mye:-))) Gutten min er 6mnd idag, han, så jeg er ikke nygravert akkurat, hehe..

Skrevet

GRATTIS! Er ikke nygravert, nei...ikke close engang, he he - er ferdig med unger, jeg - har fått mine to perfekte engler og nå holder det;o)

Lykke til med svangerskapet da:o)

Skrevet

Tusen takk! Går rundt meg selv her:-) De to eldste har også bursdag i september, så dette kan bli travelt:-)

Skrevet

Gratulerer :-) Bestemt oss for å få et barn til vi også, men skal vente i 2 år før vi starter på prøvinga :-) Har 3barn..minsta er snart 9mnd.

 

Håper du får et fint svangerskap...jeg hadde et jævlig et selv sist, men det var jo værdt hver eneste rundte med spying over dassen..hver dag jeg var sengeliggende med bekkenløsning og hver eneste vonde rie :-D

 

 

 

Skrevet

Gratulerer så mye!

Her holder det med 3, selv om jeg blir litt misunnelig når jeg ser gravide. Kunne gjerne ha tenkt meg en liten baby igjen, men det gjør visst ikke mannen i huset he he....

 

 

Skrevet

Gratulerer så masse ! 4 barn er litt av en bragd :-) Jeg har en på 11 dager - og det vår andre og siste ! Blir nok ikke noe mer gravering her nei, litt vemodig egentlig....

Skrevet

Skulle egentlig være stopp her også etter nummer to, men jammen tok jeg feil der.

Har hatt tre flotte svangerskap før, kun vært veldig trøtt de tre første mnd.

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Lykke til med svangerskapet :o)

Skrevet

Gratulerer! Så du har ikke vært luremus i det siste, *fnis*

Her har vi to og det holder. Så her blir det ikke mer gravering. Men øvingen kan vi jo gjøre, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...