*Lissi* Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Jeg er gravid!!!!!! Er så glad nå. Blir mitt 4.barn:-) Ikke termin før 27. september, så er veldig tidlig enda. Flere "nygraverte" her?
katlinka Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Gratulerer så mye med spiren Er gravert, men kanskje ikke nygravert lenger, 12 uker på vei - termin 31. juli
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Gratulerer! Og så venter du ditt 4...... Her holder det med 2:)
boble <3 Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Gratulerer:0) Håper du får et fint svangerskap. Jeg er ikke gravid, men håper å starte prøving igjen i løpet av våren.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 gratulerer!! termin på bursdagen min du!! =)
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Grattis så mye:-))) Gutten min er 6mnd idag, han, så jeg er ikke nygravert akkurat, hehe..
*Rutletutt* Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 GRATTIS! Er ikke nygravert, nei...ikke close engang, he he - er ferdig med unger, jeg - har fått mine to perfekte engler og nå holder det;o) Lykke til med svangerskapet da:o)
*Lissi* Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2008 Tusen takk! Går rundt meg selv her:-) De to eldste har også bursdag i september, så dette kan bli travelt:-)
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #10 Skrevet 18. januar 2008 Gratulerer :-) Bestemt oss for å få et barn til vi også, men skal vente i 2 år før vi starter på prøvinga :-) Har 3barn..minsta er snart 9mnd. Håper du får et fint svangerskap...jeg hadde et jævlig et selv sist, men det var jo værdt hver eneste rundte med spying over dassen..hver dag jeg var sengeliggende med bekkenløsning og hver eneste vonde rie :-D
trøndermamma Skrevet 18. januar 2008 #11 Skrevet 18. januar 2008 Gratulerer så mye! Her holder det med 3, selv om jeg blir litt misunnelig når jeg ser gravide. Kunne gjerne ha tenkt meg en liten baby igjen, men det gjør visst ikke mannen i huset he he....
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #13 Skrevet 18. januar 2008 Gratulerer så masse ! 4 barn er litt av en bragd :-) Jeg har en på 11 dager - og det vår andre og siste ! Blir nok ikke noe mer gravering her nei, litt vemodig egentlig....
*Lissi* Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 18. januar 2008 Skulle egentlig være stopp her også etter nummer to, men jammen tok jeg feil der. Har hatt tre flotte svangerskap før, kun vært veldig trøtt de tre første mnd.
Alba44 Skrevet 18. januar 2008 #15 Skrevet 18. januar 2008 Gratulerer så mye!! Lykke til med svangerskapet )
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #16 Skrevet 18. januar 2008 Gratulerer! Så du har ikke vært luremus i det siste, *fnis* Her har vi to og det holder. Så her blir det ikke mer gravering. Men øvingen kan vi jo gjøre, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå