Gå til innhold

Jeg blir såå frustrert at jeg vil gråte

Anbefalte innlegg

Skrevet

driver å "leker" med meg selv for tiden. Bare for å få en orgasme i full fart!!bare for å få det uuuut!!lette sinnet litt!! Har ikke sexlysten der med min samboer. Vært sånn i mange uker! en uke til termin!

Jeg føler meg rett og slett dum,teit og utro!!!fordi jeg har gjort dette!Jeg kan ikke beskrive hvor vondt jeg har av meg selv og føler det er såååå urettferdig mot min kjære!!!Arg!!

Lei meg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jeg stadig vekk gjerne fler ganger om dagen:o)

Han orker ikke mer enn max1 gang i uken så da gjør jeg det heller selv. Tenker på at jeg leste under mitt første svangerskap at en orgasme for mor er som en deilig masage for babyen, så da teker jeg at dette er veldig godt for babyen:o)

Skrevet

Vet du, du er ikke alene...

Har fått økt sexlysten min i dette svangerskapet og er støtt og stadig på sambo, men HAN vil ikke...Da er det jo ikke noe annet enn å kose litt med seg selv=o)

Bedre at du gjør det på deg selv enn at du homper på andre, er det ikke???

Og så får du trent livmoren også med kynnere etter en orgasme, så ser ikke at dette skal være noe problem...

Men kan si jeg skjønner deg litt....

Skrevet

Men MIN VIL ha sex hele tiden:(Men jeg som ikke orker!! strev og slit.. Vil bare ha en orgasme uten å stresse og da gjør jeg det selv..:(Klarer ikke styre meg.. *sukk*

Vet ikke hvorfor men jeg føler meg sååå dum!ALDRI hatt behov for dette før jeg ble gravid!!

Skrevet

Takk men han VIL!er bare meg som ikke orker,jeg blir såå sliten av det og klarer ikke få skikkelig orgasme på den måten! Og vil bare få det unna i full fart kan du si...*flau*

Sitter med en følelse av å vere utro mot han(eh.. med meg selv:s) og urettferdig mot han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...