dodi sin Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har en sønn på 20 mnd. og venter nr to i disse dager. Har ikke kjøpt søskenvogn enda pga jeg er sånn i tvil om behovet. Tror likevel jeg kommer til å få bruk for det. Noe som kan anbefale en god søskenvogn. Jeg er på jakt etter en som er lett å trille, lett av vekt og helst med litt fjæring i. De jeg har sett i butikken har null fjæring. Noen med erfaring??
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg ville gått for Phil&teds sin tvilling trille! Der sitter babyene/barna ved siden av hverandre, de har hver sin separate rygg (så om minsten sover kan eldstemann fremdeles være oppe og følge med...) De har separate kalesjer, de er utrolig lette å trille (trehjuling-type) Er blandt markedets letteste hva vekt angår, utrolig enkel å slå sammen, samt at den er SMAL, slik at du kommer gjennom alt av dører og mellom kasser i butikken osv. og den er smal pga at den ikke har mye ekstra stenger osv, så setene er brede nok (like brede som på de videsre tvilling trillene) Vi har i alle fall vært super fornøyd med den! Og den tåler mer vekt enn de fleste andre triller!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 har blitt anbefalt å kjøpe Teutonia team s4 til mine (14mnd mellom dem)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå