Mammen_te_Hallvard Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 her er lillegutt på snart 14 mnd veldig "hostete" av seg.hører han er tett i brystet på en måte. var til dr på onsdag...å da var det ingen ting. han er litt bedre m vil nesten ikk ha melken sin, og er veldi kose syk. han har ikk feber, og litt rennende nese. lurer på om d er normalt siden han har begynnt i barnehage.må si at hosten er veldig løs.. noen tips?
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 snuppen er også sånn.. hoster og hoster.. holdt på en stund også.. også litt snørr her også.. sikkert helt normalt.. jeg har ikke begynt å engste meg iallefall.. tips; hev hodeenden.. bedrer nattesøvnene... ( bøker under senga f.eks).. mye å drikke.. gjør snørre tynnere..
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Når han er tett er det beste å ikke gi han melk, for det gjør bare så han får mere slim. Gi vann i stedet for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå