Novembergutt<3 Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Har postet tidligere, og vi klarer ikke la snuppa skrike mer en ca 2min, dessuten tok vi henne opp natt 1. Men slik gikk natt 3 her: Vi var veldig i tvil om å avbryte i går fordi hun sliter med tenner, og vil ikke spise - men pappaen mente vi burde prøve så langt det lot seg gjorde, han har kjempet seg gjennom 2 dager på jobb for har vært trøtt, så hadde ikke lyst til å avbryte nå. Vi ga henne en paracet og fikk i henne 120ml melk, deretter sovnet hun i sengen sin. Jeg vekket henne kl 21 og ammet henne isøvne og la henne tilbake. Hun våknet kl 03, fikk sutten og sovnet! Våknet 03.30 igjen og sinna denne gangen, vi lot henne ligge ca 2min, gikk frem og tilbake og ga vann, og hun sovnet ca kl 04. Våknet kl 05.30 og fikk pupp, men stod ikke opp før 07 Så jeg må vel si det går fremover, og det virker som sinnet hennes gir seg etter ca 30sek, 1 min etter at vi går, og det kan vi leve med. Vi ser hun er sinna for hun ligger og sparker nedover, liksom så hun kommer i bro, mens hun skriker. Men jeg syns likevel det ikke er morsomt, liker absolutt ikke at hun skriker., Seriøst etter 45sek vil jeg ta henne opp. Håper dette går veien, og at hun ikke må ha mat om natten lengre og kan sove godt hele natten lang:-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg kjenner ikke bakgrunnen, men det er kanskje slik at babyen ikke sover noe godt om natten. Går ut fra at dere gir fast føde på dagtid når dere kutter nattmat. Og at dere gir Dentinox for tennene. Vi har selv hatt noen skrikenetter. Min sønn er 9mnd og våknet egentlig bare fordi det var en vane. Han har alltid fått litt mme, men trengte det jo ikke. Så vi hadde to dager med et forferdelig leven. Den 3 natten sov han gjennom, men våknet grytidlig. Deretter sov han som en baby - bokstavlig talt. Nå er det så rolig her om nettene. Så ikke gi opp:)
Novembergutt<3 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 Ja, hun er 8mnd og spiser 2 grøt måltider, og middag + en kavring og annen snacks- frukt, bolle etc jeg gir henne:-) Hun har ikke behov for mat, og det vi tenker slik at vi står jo ikke opp og spiser om natten, så det er ingen god vane. Så den må brytes! Men vi gjør det på en veldig skånsom måte som ser ut til å funke - jeg vil helst ikke kjøre ferber metoden for å bryte vanen hennes. DEntinox syns jeg ikke hjelper, dessuten får jeg ikke lov til å ta henne inni munnen stakar -jeg gir henne iskald smoothie noenganger, eller iskaldt vann på flaske så hun kan tygge på kald tut. Nei, nå håper jeg det er over - er det ikke 3 netter de sier da, for å bryte vaner. Så håper natten i dag blir helt uten skrik og sinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå