Gjest Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Noen dager så skal det så innmari lite til for å gjøre meg hoppende glad...og i dag er en sånn dag Har sovet bedre enn på leeeenge! (dvs. fra elleve til tre, opp pga. juksevondter, og så igjen fra halv fem til sju..søvnkravene er ikke som de en gang var! Hehh..dette var altså en GOD natt) Nå koser jeg meg med God morgen, Norge! og en deilig kopp te. Det er fredag, vi skal ha hjemmelaget pizza og baaare kose oss! Så deilig Riktignok kunne jeg ønsket meg at baby fant veien ut i dag, men så slo det meg at det er da pokker meg ikke alle som kan si at de er mamma innen ti dager (blir satt i gang 28. hvis ikke baby har kommet før) heller - og det er i seg selv langt i fra dårlig. Jeg er heldig, sambo snorker og jeg skal snike meg inn og vekke han på Pelin-vis Håper alle andre får en strålende fredag og.. Jeg måtte bare lufte litt. Det er godt å være "snart-mamma"
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Ååå...Hørtes deilig ut...=oD Tror jaggu jeg vet hva vi også skal ha til middag... Og babyen din finner nok sikkert veien ut løpet av helga...Krysser fingra for det=o) Ha en kjempe flott dag du også=o)
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Heisann! Ah, deilig å lese at noen har en fin morgen! Jeg har også kosa meg på morgenen i dag ) Nå er sambo på jobben, mens vesla er i barnehagen. Jeg skal nyte dagen maksimalt! Du har helt rett... Når man nærmer seg slutten så burde man fokusere på at man er heldig og snart får treffe babyen sin ) Og så er det så utrolig viktig å nyte de siste dagene nå! Kos dere, damer!
gulda Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Oppmuntrende ) Jepp, helg, skal nyte å sove lange morgener, og så føde søndag ettermiddag.. ;o) Neida, blir deilig med helg, dagene skal nytes! La oss være snille med oss selv, damer! Ble litt i kose-meg-hjørnet av det innelegget, så kanskje kose meg med et fotbad og slappe skikkelig av! God helg til alle!
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Så deilig! Ble rent inspirert, jeg, så nå har jeg bakt gulrotkake, og har planer om å tappe i badekaret med deilig oljebad mens den avkjøles... Så blir det en mumsedag på sofaen mens jeg gleder meg over babyen som snart skal komme. Ha en strålende dag, da Pelin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå