Gå til innhold

Hvorfor skjer det igjen??(sa)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet til blødninger idag. Er 6 uker på vei... Mistet i sa i oktober og. Kjenner at dette begynner å ta på, selv om det sikkert er en mening med det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da- stakkars deg. *medfølende klem*

Skrevet

så kjipt:( håper spira sitter snart

Skrevet

Ja, er vel bare å stå på... Må bare finne meg en ny jobb først. Synes bare det er sååå urettferdig akkurat nå! Men det er det jo ikke så mye å gjøre noe med da...:)

Skrevet

livet suger av og til:(

går nok bra til slutt skal du se *klemme på*

Skrevet

Overlever nok dette også..:) Men godt å få litt støtte alikevel!

Skrevet

Uff nei... Mistet selv i sa da fosteret var 6+2 (før Elias).. Det eneste jeg fikk beskjed om av legen på ul, var at vi burde vente en mens helst to før jeg ble gravid (vi ventet en og så satt Elias på to). For sjansen øker bettraktelig for å miste hvis en blir gravid for tidlig etter en sa, så kanskje du burde vente 2 sykluser nå da (det er jo kjempe kjedelig å måtte vente, men kan jo hende at det hjelper).

trøsteklem fra

Skrevet

Denne spira satt i 3.pp, så er nok ikke derfor jeg mister...

Skrevet

Silje&Eli@s´m@mm@:

Rart å lese det du skiver da jeg nesten trodde det var jeg som hadde skrevet det! Hadde akkurat samme sa opplevelsen og ble gravid igjen i syklus 2 (med Elias). Har nå også ei lita jente, som jeg skjønner du har også!

;) Artig!

Skrevet

Er du sikker på at det er sa du har nå da? Jeg blødde med begge mine barn jeg fikk etter første sa også, men det gikk bra!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Føler med deg... Har ei venninde som har mista nå 6 ganger på 1 år, det tar virkelig på!

Hun skal få oppfølging på sykehuset nå da, heldigvis! :)

Skrevet

Det var stilig, men jenta her er eldst da :)

Skrevet

huff:( *trøsteklem til deg* spira sitter nokk snart skal du se.

Skrevet

Har ikke vært hos legen enda da de holder stengt fredager, men startet slik sist også... Er en del blod, men foreløpig uten klumper. Men kan ikke forestille meg at dette kan gå bra... Men når du sier det så blødde jeg en del rundt el også, 5 dager var det vel. Men spira klarte jo å feste seg. Usj, tør ikke håpe litt engang!!

Skrevet

Får ikke startet på mer prøving før jeg får meg ny jobb. Har bare jobb ut juli, så dette var siste sjanse for nå..

Skrevet

Oj, det må være tøft. Får håpe hun får god hjelp og oppfølging videre...

Skrevet

Sikker på at du har en sa denne gangen også? Jeg hadde en kraftig blødning i uke 10 da jeg gikk med minsta ( kan være jeg minsta et tvillingfoster i følge gynekologen jeg var hos etterpå).

Har opplevd en SA og en MA, var nok en mening med det. Naturen ordner ofte opp hvis ting ikke er som de skal være fikk jeg beskjed om, Skjer det så tidlig så er det som regel noe som ikke stemmer helt.Bestill deg en time, du skulle had en UL i hvertfall for å være på den sikre siden.

Håper det ikke var en SA, kan jo blø litt i forbindelse med festing også..som skjer rundt denne tiden.

Skrevet

Kontaktet sykehuset nå og får komme inn til sjekk! Tør ikke håpe på noe, men greit å få det bekreftet...

Takk for all støtte jenter!!!!

Skrevet

Krysser fingrene for deg, men dersom det ikke har gått bra får du prøve å trøste deg med at det sannsyligvis er en grunn til at kroppen din har støtet det fra seg. Har selv en søster som fikk vite på ul at det var noe skikkelig galt med babyen, kroppen hennes fungerte ikke så bra som din, det skulle jo egentlig ha endt i en sa, men hun måtte istedet føde et dødt barn i 6 mnd.

Føler med deg og sender deg en stor klem!

Skrevet

Krysser fingra for deg, håper virkelig at spira de klamrer seg fast..

Klem

Skrevet

Så trist å lese=( Har selv mistet i MA i uke 11, det var ikke noe artig.

Krysser fingrene for deg, det kan jo kanskje gå bra likevel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...