Gå til innhold

Da kommer jeg tilbake hit igjen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i dag til blødninger. Er 6 uker på vei. Mistet i oktober også, var da kommet litt lenger... Vanskelig dette her kjenner jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det skal ikke være lett. er veldig lei meg for at du mister igjen (men er du d\sikker) går an å ha blødninger ute at man mister). Jeg vet hva det vil si å miste gang på gang, skulle ønsket du slapp det.

 

Håper dere lykkes snart og at det denne gangen går bra

Skrevet

Jeg har ikke fått sjekket det hos lege eller gyn, men jeg har ikke noe håp om at spira lever da det var en del blod på papiret. Var ikke klumper, men det var det ikke i starten sist heller. Har i tillegg litt vondt i magen. Legen min har stengt fredager, så jeg får nesten bare vente og se...

 

Ser at du har opplevd ditt du og, får håpe det klaffer for deg snart og at du får en sterk spire denne gangen!:)

Skrevet

Du får nok berre vente å se ja, er ikke greit det der. Blir du lett gravid da?+ jeg er ikke en av de sokm gjør det. brukte 2 år på jenta mi, hadde truende abort hele veien. jeg hadde ikke blitt gravid 2 ganger etter henne hafdde det ikke vert for at hormonene mine var preget av svangerskapet med henne. Så nå er det vanskelig for meg å bli gravid ijen. Så om det nen gang kommer til å skje igjen, det vet jeg ikke...

 

uansett, dersom du merket at du får mer vondt eller blør mer, så får du kontakte noen å få det s jekket.

 

Lykke til

Skrevet

Joda, blir heldigvis lett gravid. 1.pp med tulla og spira i høst. Denne gangen klaffet det i 3.pp etter sa'en, så jeg har absolutt ikke noe å klage på sånn sett.

 

Det må være utrolig tøft å både slite med å bli gravid og samtidig oppleve å miste flere ganger. Misunner deg ikke det der... Men synes du er tøff som fortsatt holder ut!:)

Skrevet

uff...får klump i brystet..vet hvor vondt det er.Håper virkelig du slipper å gå gjennom det her igjen.Håper du får kommet deg til legen og at du får litt tid til å samle deg deg og slappe av så godt det lar seg gjøre.klem

Skrevet

Legen min holder stengt på fredager, så jeg får ikke gått før til uka. Nå ligger jeg pal i sengen og har tenkt til å gjøre det heeele helgen! Klem:)

Skrevet

Kontaktet sykehuset nå og får komme inn til sjekk! Tør ikke håpe på noe, men greit å få det bekreftet...

 

Takk for all støtte!!!

Skrevet

En liten oppdatering;

 

Fikk komme på innvendig ul. Legen fant fostersekk og plommesekk, men ikke noe foster el bankende hjerte. Han sa at det ikke var uvanlig. Kan hende jeg har kommet litt kortere enn jeg trodde... Uansett så så det foreløpig ut som et normalt svangerskap, men jeg skal tilbake for ny ul om to (laaange) uker.

 

Håper noen vil krysse fingrene for vår lille spire!!:)

Skrevet

Krysser alt jeg har. Vet hvordan det er å miste, så håpe det er en normal blødning denne gang og at spira sitter. Stor klem og lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...