Gå til innhold

Våken helt uten grunn! Skjønner ingenting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet nå av meg selv klokken 4, og fant til slutt ut at det bare var å stå opp.. Jeg hadde skjønt det hadde jeg lagt meg klokka 8 på kvelden, men jeg la meg kl. 2 på natta (altså 2timer før jeg var lys våken igjen)

Uthvilt er jeg forresten heller ikke, for natt til i går sov jeg bare 5-6timer.

Hva skjer liksom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som meg det,får ikkje sove....! sikkelig irriterende,sover fint lite om dagene,akkurat sann som du.men dog aldrig uthvilt,sikkelig slitsomt!

Men lurere på om det kan ha noe med at kroppen innstiller seg på nattevåke til den lille kommer...meina oog ha lest det en plass.

Skrevet

va ikkje meininga og vere anonym da men;)

Skrevet

Samme her..... Våkner en eller annen gang mellom 4 og 5, og får ikke sove. Har begynt å stå opp i stedet for å ligge og vri meg. Så nå er jeg på BIM hver natt mellom 4 og 5. Er oppe ca 1 1/2 time, og så legger jeg meg igjen.

Skrevet

Jeg også! Satt og spiste frokost kl.5 om morningen og gikk og la meg en stund etter det. Helt håpløst, men våken uten grunn......

Skrevet

Eg også... Vaknar og må opp på do, får så å ligge der i timesvis. Betre å stå opp sikkert. Det er berre så frustrerande! Eg skal liksom gjere ein kjempe-innsats med masteroppgåva mi, men det er jo heilt umogleg når eg er så trøytt. Arg!

Skrevet

Eg og våkner...mangen ganger på natten,og føler meg lyyyys våken,men så tar eg meg ett stort glass melk,og da sovner eg ijen...som regel...

Tror også eg ligge våken av og til,fordi eg e spent på fødsel,ikke redd...men rett og slett spent,og uten at eg tenke på d,så vet eg at det kommer noe spennende snart ;)

Skrevet

Er sånn jeg har holdt på de siste ukene. Sover i etapper nesten; sover max tre timer av gangen. Har våknet klokken ett, og vært lys våken igjen...som oftest våknet jeg rundt tre, og var heeelt uthvilt. Fant til slutt ut at det var utrolig kjedelig å stå opp sånn midt i natten, så nå legger jeg meg heller rundt to-tre og sover til fem-seks..og da er det lissom ok å stå opp, for da er det ikke sååå lenge til god morgen, Norge! begynner..hehh.. er veldig rart, men er akkurat som at kroppen min forbereder sånn det kommer til å bli fremover. Jeg legger meg gjerne nedpå en time ut på ettermiddagen, men trenger generelt mye midre søvn enn tidligere. Snålt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...