*~2barnsmamma~* Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Dårlig vær, dårlig humør og dårlig form.... Føler for å klage litt nå...=( Gått rundt i ei slags ørske i hele dag. Våkna først klokka 7 i morges, husket faktisk å tempe!!=) Men bare for å oppdage at jeg hadde 39,5 grader i feber. Målte 3 ganger for å være sikker, men merka det raskt når jeg skulle begynne å komme meg ut av senga. Var nok ikke helt i forme nei. Så begynte jeg å synes ganske synd i meg selv som var syk, og så begynte jeg å deppe fordi det var 1 mnd siden Mathias døde i går. Til slutt satt jeg bare å grein i sofa'n. Satt sånn i noen timer faktisk. Litt godt å få grått ut litt også da... Følte meg litt lettere til sinns når sambo kom hjem fra jobb kl 3. Bedre å være to sammen enn å sitte alene. Men jeg fikk jo så klart en nedtur når jeg gikk på do i sta, for da hadde jo DEN PLAGSOMME TANTA kommet!! Trøster meg selv med at det tross alt er starten på en ny pp, og det betyr nye muligheter!=) Så nå skal jeg gå å legge meg, så får jeg håpe på en bedre dag i morgen!=) Føles litt bedre etter denne utblåsinga også da!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå