Min *lille* prins*er stor* Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 når storebror har hatt det snart 1 uke, når kan jeg forvente at lillebror får de?
Strawberrywine Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 jeg fikk vite at min prinsesse (som har det på 2-3dagen) ble smittet for ca 3uker siden... så, så lang tid kan det ta før det bryter ut
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 det var lenge! takk for svar:)
Strawberrywine Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 ja.. det er lenge.. var hos legen med henne i dag, bare for å få bekreftet at det var vannkopper.. det er bare flekker, ingen veske og ingen bull hehe.. Kunne vært en reaksjon på noe hun hadde spist.. Vi har vært på ferie på Lanzarote med sykdommen også.. men tror ikke vi bar smitte på flyet hehe
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 måtte ta min til legen også, han hadde mange prikker, men ingen andre symtomer, værken kløe eller feber.... frisk som en fisk gutten min:) bare så kjedelig at jeg ikke kan komme i kontakt med andre babyer med lille prinsen:(
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Vannkopper har inkubasjonstid(utbrytningstid) på 12-16 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå