Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Tipper du er et lavressursmenneske som påpeker at det "eneste som skal inn i rompa, er det som kommer fra Oven" Vet ikke hvilket perverst liv du lever, men det normale er veel at det er enveiskjøring ut den kanalen Ikke sant?
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Hva hadde egentlig det innlegget med at hun har teit nick??? Bare spør...
MrsDior & baby-Dior Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 skikkelig sammenhengende innlegg dette.... =S
innMariSterk Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Du har absolutt all rett til å ha din egen oppfatning om hva som er teit eller ikke, det er en av fordelene med å bo i dette landet, og jeg må bare berømme deg for å benytte deg av rettighetene dine. Gratulerer:-) Jeg får et sterkt inntrykk av at du burde gjøre det oftere! Jeg ser at du har bitt deg merke i rompedebatten, og la meg bare få presisere at da jeg skrev det lille avsnittet så tenkte jeg utelukket på mage-tarm systemet, og hvis man følger det hullet (du er så opptatt av) oppover, så havner man til slutt i munnregionen - og for å gi deg det med teskje så siktet jeg til det som kom inn der. Skal jeg legge ved en illustrert tegning? Og helt til slutt så vil jeg bare påpeke at NORMALT er relativt.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 jada jada. Du vet ikke hva sammenhengende betyr så klapp igjen! Teit nick du også!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 Spar deg! Det du putter i munnen, samler seg som regel som fett på resten av fettet.
MrsDior & baby-Dior Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 jada jada, at jeg har teit nick det er gammelt nytt;)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #12 Skrevet 17. januar 2008 trenger ikke vedde. Furnilis. Herregud ass.. så teit da!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #14 Skrevet 17. januar 2008 HAHAHA. Tro HI misforsto innlegget til InnMari litt... Blemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå