nups Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 En ganske mye brukt innledning.. Hvis man vet men ikke burde si det, så er det vel bedre å late som om man ikke tenker over at man ikke burde si det? Ellers er det vel en fallitterklæring vel? En pussig observasjon hobbypsykologen i meg ikke finner en forklaring på..
nups Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. januar 2008 "Hvis man vet man ikke burde si..."
innMariSterk Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Du er kvinne, nupsen, og rent genetisk så tenker alle kvinner for mye :-) Tenk heller på de som er stolt av å si akkurat det de tenker til en hver tid, hvor havner de i ligningen din? ....man kan aldri få gjort ting komplisert nok
nups Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 Den er enkel. Ingen er stolte av å si det de tenker til enhver tid. Det varer i såfall ikke lenge. Sanksjonene hagler over slike, og det tar ikke leng tid før de har stilt seg pent opp i rekken med alle de andre.. ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Sladder er jo noe folk liker, det kommer under; "Jeg vet jeg ikke burde si dette, men har du hørt om kona til naboen til hunden til dyret...
innMariSterk Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Den er nok ikke riktig så enkel. Jeg kjenner en sånn en, og hun har vært akkurat sånn siden jeg var liten jente, og hun holder på i kjent stil fremdeles. Hun kan selvfølgelig være unntaket fra regelen, men jeg kjenner da altså bare en som er sånn, så hva vet vel jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå