Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 vet at det er veldig forkjellig, så vil gjerne høre hvordan det har vært med dere?
BlåklokkaVest Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Jepp.....med nr 1 gikk jeg opp ca 10 kg etter uke 30, og med nr 2 gikk jeg opp ca 7 kg etter uke 30..... Det viste seg å være mye vann med nr 1. Gikk opp totalt 20 kg, og når jeg reiste hjem fra sykehuset var jeg 15 kg lettere. Med nr 2 la jeg på meg ca 12 kg. Var ca 8 kg lettere når jeg reiste fra sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Etter uke 33 har jeg gått ned en kg..magesekken blir fort full på slutten...ikke plass til mye mat her ihvertfall....Men er man forsiktig med inntaket, så er det vann som gjør at man går opp i vekt, og det forsvinner som regel fort etter fødsel...og babyen da...den vekten forsvinner jo også
Kakebakesøte Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Nei, har nesten ikke gått opp siden uke 26. 3 kg til sammen kanskje, og nå er jeg i 38. uke. Når jeg var hos jordmor i går tok hun det også opp, men siden jeg har gått opp 11 kg til sammen, som er ganske nært det de anbefaler at man går opp, så stusset hun ikke på det. Jeg får bare stole på henne. Jeg spiser ganske godt så jeg skjønner det ikke helt. Denne lille prinsen i magen tar alt sammen kanskje? Forrige svangerskap gikk jeg opp 11 kg. Kanskje det bare er sånn jeg er... ikke vet jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har godt ned 5kg siden jeg ble gravid, dvs gikk ned 10kg de første 3 mnd så godt opp 5. Men nå har jeg noen kg til over fra før da he he skulle vel kanskje vært i 90+ he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå