~sjiraff~ Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Hvorfor? Hva er poenget? Lar folk seg lure av at man tar nærbilde av noen roser som ligger ved siden av vasken? Eller bilde av en utstilling fra nærmeste kjøpesenter?
Turid Laila Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Selvfølgelig. Jeg hadde gladelig lagt på 200 000 på budet om huset hadde fine roser på badet
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Ja, tror faktisk det har mye å si jeg!!!!! Hehehe, neida:)
ano`num *17.03.10* Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Hehe, nærbilde?? Morsomt! Men under visning så tror jeg nok at det påvirker folk ja. Ikke at det ligger roser strødd på badet akkurat. Men innredning og pynt har nok mye å si. Enda det ironisk nok ikke kommer med på kjøpet.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Om det er nærbilde av noe som er veldig spesielt med huset kan jeg forstå det, som veldig flott listverk, dyre kraner, gammel kakkelovn o.l. Men vaser håndklær med pen såpe på osv synes jeg rett og slett er latterlig! Så en annonse når vi drev å så etter leilighet, da var det noen som hadde tatt et sånt bilde av to gyslige rosa nille vaser i vinduskarmen, i bakgrunnen kunne man skimte naboens truser som hang på tørk ute hehehe LÆKKERT!
grå :) Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 folk er elttlurte og handler mye på instinkt. innbydende bilder smører nok underbevisstheten en god del
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Ja, for jeg tror at det alltid vil ligge friske roser der... LOL Not!
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Flirer hver gang jeg ser sånne pompøse bilder... ;-) Enig med Mami at det er greit hvis det er noe spesielt for huset (listverk eller lignende)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå