Turid Laila Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Så innlegget ditt, men gikk ikke inn på linken, orker ikke se på sånt jeg... Så over til det jeg egentlig skulle si... Så overskriften også tenkte jeg for meg selv, "haha, har hun fått med seg resultatet av dagens kamp nå"
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Hahahha Neste gang er du kanskje så heldig
Turid Laila Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 Hehehe... Var for øvrig en kjedelig kamp, men engasupporterene viste sin vanlige dårlige oppførsel. Kan kanskje ikke forvente annet da lagets trener Sutre-Knutsen går forran med et så strålende eksempel og kaster flaske på isen. Men tre poeng var digg da!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Hehe, bryr meg ikke om hockey, så kan ikke uttale meg på vegne av Knutsen. Klanen kan jeg uttale meg om, men ikke ifh til hockey der heller. Sikkert digg, vet hvordan det er selv (ifh til fotball) Kos deg me de:p
Turid Laila Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 Hehe jeg vet det da, hadde bare ingen andre å "mobbe" i dag Samboern min holder med vif i fotball da, så får med meg hvordan det går med de i løpet av en sesong også...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Heheh, jeg vet at du vet Men, svaret er faktisk ganske enkelt for meg. For å diskutere, må jeg vite noe for å ikke ta feil Så derfor kan jeg ikke hverken kritisere eller forsvare noen av de Skjønner han godt jeg, at han følger VIF. Liksom.. Det beste laget..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå