Maaaamy. Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 En damen og hennes datter som vi har vært på småbarnsgruppe med det siste 1,5 året skal flytte utenlands. Vi bor i en liten bygd, og vi vil savne den både på guppen og i bygda. Jentene våres har gått spesielt godt sammen på gruppen, så jeg tenkte jeg kanskje skulle kjøpe en liten gave til hennes datter, fra min. Men hva skal jeg kjøpe? Noe gode ideer? de kommer ikke fra Norge noen av foreldrene, og skal flytte tilbake til morens hjemland, så kanskje vi kunne kjøpt noe "norskt"? Noen som har noen gode forslag? Skal ikke være noe stort og voldsomt, men en liten gave som datteren kanskje kan ha i mange år:)
Maigutt08+aprilspire Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Vet ikke hvor gamle jentene deres er, så dette forslaget passer kanskje bedre til moren enn datteren... Men da vi flyttet utenlands var den desidert beste gaven vi fikk et hjemmelaget album med bilder fra gode tider! Samt lykkeønskninger og hilsner i. Veldig koselig å ta fram og bla i!!!
Maaaamy. Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 Ja det var ikke dumt. Kanskje vi kunne lage det til dem sammen, fra vår familie til hele jentas familie. .... Barna er 1,5, snart 2 år. Noen flere gode forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå