Gå til innhold

sommerferie planer??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til danmark på feriesenter. Håper det blir gøy, ser ut til at vi blir en hel gjeng.

Skrevet

DK høres deilig ut;-)

Har også lyst til det, men vet at det blir endel bilkjøring og vil ikke det med en liten på 2-3 mnd

Skal jo ikke kjøre så mye med de små

Skrevet

Hrrm.....Vi har også en liten på et par mndr da :-) Jo det blir jo en del kjøring når vi skal ned dit, og når vi skal hjem. Men vi kjørte langt med eldste jenta når hun var i den alderen og det gikk knallbra. Og denne gangen skal vi sannsynligvis dele opp den lengste etappen med å overnatte på hytta til et vennepar. Regner med at det går som smurt :-)

Skrevet

Flytte.... jaja, skal bli meg en opplevelse med en liten smårolling på rundt 3- 6 mnd...HAHA som jeg gleder meg. Og her snakker vi flytte langt, ikke bare til en annen kant av byen liksom!

Det går vel bra det som alt annet tenker jeg, han blir sikkert en liten engel.. ;O)

Skrevet

Tenker vi kansje en tur til Oslo med tog (litt miljøvennlig) treffe deler av familie og sann i juli eller noe.

Feire 17 mai i Bergen.

Reise hjem til min mor og være i en ukes tid med den lille.

I august er vi invitert på hotell weekend med min far og damen hans, pappa er da 60 år. SPA hotell på Geilo og jeg gleder meg allerede...

Småturer i området med bil om baby liker å kjøre bil.

Turer til hytten til svigers en times tid unna med gode turmuligheter.

Sambo skal dele fedrekvoten i 2 deler a 3 uker- samt ta litt ferie midt på sommeren.

Skrevet

Mamma og pappa hadde 30års bryllupsdag i fjor sommer, men pappa var så syk av kreft på det tidspunktet at det ikke ble noen feiring. Nå har han heldigvis kommet seg, og i gave av meg og min søster+samboere, spanderer vi en uke på hotell i mandal. Grunnen til at det ble mandal, er at vi reiste dit hver eneste sommer da vi var små, og har utrolig mange fine minner derfra. Nå er det maaange år siden vi har vært der, så dermed reiser vi alle sammen: mamma og pappa, min søster+sambo og deres lille frøken som ventes i april, og meg og sambo med vår lille som forhåpentligvis kommer straks. Vet at mine foreldre setter utrolig stor pris på det: de to siste årene har vært tunge for hele familien pga. sykdom og dødsfall, og vi har liksom ikke fått kost oss og slappet av ordentlig sammen. Men nå kommer det ikke bare ett, men to små barn i familien, og vi skal baaare kose oss og ha late dager i sørlandsbyen =)

Skrevet

Vi skal til New York.

Skrevet

Spørs litt på om jeg er gravid eller ikke det ;-)

Hvis jeg ikke er gravid blir det New York og forhåpentligvis Hong Kong (for å se OL). Hvis jeg ER gravid blir det Sandefjord, Stavanger, Kragerø og Italia =)

Men hvis jeg får meg et fint sted å bo innen den tid så blir jeg kanskje litt hjemme også. Elsker å være hjemme i ferier for da er det litt roligere her!

Skrevet

Avlyse familieferien til Rhodos, da jeg ikke orker 14 dager i det glovarme fellesferiehelvetet når jeg er i min 8 måned...

Blir ekstra kjekt å fortelle det til familiene våre, ettersom at det var vi som tok initiativet til turen og sørget for stor oppsluttning fra begges familier.

I stedet skal vi kose oss hjemme. Mannen min sparer heller ferien og tar den i den første tiden etter fødselen, i en slags "forlengelse" av pappapermen.

Kanskje det blir Thailandtur med nurket til våren en gang i stedet.

Skrevet

har termin 2.august, så vi skal ha baby!

blir vel ingen tur på oss da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...