Gå til innhold

Noen fra Bergen/Hordaland her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har dere termin? Er dere førstegangs eller? :) Hadde vært kjekt å mase litt med bergensere som får sommerbarn =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

maibaby på vei her! førstegangs og bor i bergen;) når har du termin??

Skrevet

Jeg er fra sotra og har termin i slutten av juni,kan mase litt jeg.

er ikke førstegams venter mitt tredje barn, har en jente og en gutt fra før har nå vært mor snart i 8 år er selv 27år og sammboer.

Skrevet

Jeg bor i Bergen og jeg venter nr. 2.

Har fra før en 7 år gammel gutt.

Skrevet

Glemte å si, jeg har termin i august.

Skrevet

så kjekt at det var flere fra området =) jeg har termin i juni, men kan jo være det blir ett kulibarn, så vi får se :) det blir spennende..

Skrevet

heisann

jeg er fra askøy men bor nå på os sammen med samboer:) vi venter en liten gutt den 21 mai...

Skrevet

Hei bor på Sotra å venter en jente med termin 20 juni,Vi har en gutt på 2 år fra før. Er 32 år.

Skrevet

Kommer fra Eidsvågneset, forlovet har en prins på 9 mnd og har termin igjen 28.mai (blir satt i gang 19.mai) denne gangen får vi en prinsesse. Jeg er 24 år samboer 20 år.

Skrevet

Ung men stolt kommende mor fra BEEEERGEN, på 20 år..

Førstegangs og skal ha 20juli:)

hadde vert greitt å hatt noen i samme situasjon å prate med:)

men også å møttes, sku hatt et treff for oss med sumarbaby i norges fineste sommer by(yeah right)

Skrevet

Jeg er også fra Sotra..har termin i slutten av juli..Har en gutt på 3,5 år fra før...

Er 27 år og gift...

Skrevet

heji bergenkristin. synes det er veldig få på vår alder som får barn. Sitter på kk to ganger i mnd pga diabetes og da er alle som sitter der i gangene MYE eldre enn meg virker det som. Ingen av vennene mine som tenker på å få en liten heller. de skal gjøre ferdig 398489102381 år med skole osv før de tenker på barn. jaja, jeg har alltid ønsket meg barn tidlig slik at jeg har tid til dem så mye som mulig uten at jobben skal vare fra 7-17 og i helgene. kan legge meg til på msn om du vil [email protected]

Skrevet

Eg er fra sotra er førstegangsfødende og har termin 29 juni.foreløpig;) ultralyd neste tirsdag!:):) terminen min står oppført feil på siden min her. Noen som vet hvordan eg forandrer på d?!? e visst litt grønn..

Skrevet

Bor på Sotra, er førstegangs og vente ein gut 17 april. Er 23 år (24 ved termin) =)

Skrevet

eg er fra sotra men bor no i fana.

har en jente på 18mnd å venter en gutt 16juni.

eg er 25 år å er forlovet me verdens beste.

Skrevet

Mange sotradamer her:) Jeg er fra andre siden av fjorden, på frekhaug.

Vi venter vår nr tre, vi har to gutter fra før på 7 og 9. Er 30 år. Termin er 27 juni, skal på ul på torsdag, gleder oss masse til å se den lille:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...