Gå til innhold

Dere som har Bergans jakker..

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken modell/farge har dere? Og er dere fornøyd med jakka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en softshell i lyseblått og brunt. Veldig fornøyd med den:) Men du mente kanskje goretex?

Skrevet

Nordapp i sort og grått, er fornøyd bortsett fra at det kunne være mer "regnskjerm" på hetta og at den kunne vært litt kortere bak.

Skrevet

Nei, jeg har Reine, den er bare blå der den på sida er rosa.

Skrevet

Den Reine var fin:) Hva slags vær er den fin å brukes i og bruker du den mye?

Skrevet

Jeg har herremodell, hahaha.. slå den da :)

Kjøpte den når jeg var 5-6 mnd på vei med forrigemann, av den grunn av det nærmet seg vinter og jeg ikke hadde noen varme klær å ha på meg. Og da kjøpte jeg small, i herrestørrelse :P Damestørrelsene var/er nok ikke beregna på svære gravide kvinnfolk, nei..

Isogaisa eller noe, heter den. Og jeg liker den kjempekjempegodt :)

Skrevet

Nordkapp har jeg tittet på også, synes den er kjempefin!! Men er litt dyr da:(

Syns du den er verdt pengene?

Skrevet

Jeg bruker den veldig mye. Er vel egentlig bare når det pøsregner at jeg ikke bruker den. Den har fleecefor i lommene, det er så godt:) Bruker fleecegenser innom hvis det er veldig kaldt, den er vindtett, så..... Puster gjør den også, så man blir ikke så klam!

Skrevet

Men kan man bruke den om det regner litt da? Litt sånn duskregn og man skal gå en liten tur? Skal ha meg en bergansjakke men er så i tvil hva jeg vil ha.

Foreløpig tror jeg at jeg vil ha denne, men ombestemmer meg jo hele tiden:) http://www.bergans.no/sider/start.htm

Skrevet

Hehe, herremodell kan da vel være vel så bra:) Men fant den ikke på sidene til bergans.

Skrevet

Fikk opp bare startsida:) Om du er flink å vaske med sånn impregneringsvask er duskregn ikke noe problem. Har brukt min i regn altså!

Skrevet

Er den jakken som heter rauland i sort/hvitt (troooor jeg da, klarer ikke bestemme meg). Men synes den er litt dyr. Men er man fornøyd og har gleden av jakka i mange år, så kan det være verdt det, dessuten er det sjelden jeg unner meg så dyre ting. Har lyst på matchende bukse også da vettu:)

Skrevet

Har Nordkapp den som hun ene i 71 grader Nord hadde, rosa og sort, bruker den en god del ja,men har ikke bukse i den fordi jeg har Norrøna bukse som jeg syns er bedre og passformen passer meg også bedre.

Syns jeg har gjort et godt kjøp!

Skrevet

Den også var veeeeeeldig fin, Mammatilverdensherligste. Jeg liker rååååsa :))

Skrevet

Bergans klærne er jo gode, men generelt sett overpriset. I løpet av et år bruker jeg faktisk softshell jakkene mest. Men i skikkelig regnvær og på vinterstid syns jeg allværsjakkene er best. Syns softshelljakkene ikke ergode når man skal ha mye under, pga. at de er forte på innsiden. Anbefaler en softshelljakke om du bare skal ha en jakke som ikke må tåle timesvis med vær og vind. De er jo fine med at de er vindtette, og til en viss grad vanntette.

Skrevet

Den var fin, men veeeeldig plain da! De har jo så mange fine farger.

Synes sånne jakker er verdt hver krone jeg, de blir som regel mye brukt.

Skrevet

Jeg harhusker ikke modellen,jeg er ikke fornøyd,har bytta jakka 3 ganger pga forskjellige feil...Ville heller ha valgt norrønna

Skrevet

Burde jeg velge en med litt mer farger da, mener du? Hehe, skulle hatt en bergansjakke for hver dag i uka:)

Skrevet

Ja, det burde du:) En du blir glad av å ha på:) Syns den brune over var fin og jeg da.

Skrevet

Den dynamic ja, var kjempefin! Og jeg eeeeelsker brunt for tiden:)

Skrevet

Me too:) Du får si fra hva du velger da:) Ikke enkelt det der:)

Skrevet

Spørs om jeg noen gang klarer å bestemme meg:) Nå leste jeg innlegget til gutsbestebarn om at softshelljakkene ofte ble brukt mer i løpet av året og nå ble jeg jo usikker igjen da. Kanskje det hadde holdt med en sånn? Får nok ta meg en tur og prøve disse jakkene tror jeg:))

Får sove på problemstillingen i natt, kanskje jeg blir litt klokere i morgen:) *lovåhåpe*

Skrevet

nordkapp i svart og turkis. KJEMPE fornøyd! Den er verdt hver eneste krone!! ;)

Skrevet

Jeg fant ut at min er Dynamic, men helt rød (er vel et par tre år gammel). Den er veldig ok, men synes den er noe kald en lang dag på ski, selv med ull og fleece under, så jeg ønsker meg en litt annen type til det bruket. Men til turbruk, lett regnvær og kortere skiturer er den helt ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...