Gå til innhold

Hva slags permisjon har dere valgt??


Anbefalte innlegg

Skrevet

100% eller 80%??

Eller har noen av dere valgt tidskonto....?

 

Jeg har valgt tidskonto, og skal starte og jobbe igjen i februar. Da er snuppa 6,5 måned. Skal jobbe kun 2 dager i uken da:)

 

Blir spennende.....har gått så altfor fort, og hun er fremdeles veldig liten da...hehe

 

 

mvh Tina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde 80 % med snuppa og skal ha 80 % nå. Lenge lengst mulig. Tar ut det jeg har av ferie i permisjonen også for å forlenge litt.

Skrevet

80 %, men det var i grunnen bare dumt. Har sagt opp jobben for å være hjemme alikevel.

Skrevet

har 80% + 6 uker ferie... Skal jobbe 80% i tredelt turnus når jeg er ferdig med permisjonen, får vel ca. 2 hverdager fri hver uke ekstra..

Skrevet

80% (lønn)

 

koser meg hjemme:)

 

Skrevet

Ja håper tidskontoen kan gi litt nytte for seg da hehe

Hvordan fordelte du tidskontoen??

Skrevet

Vi valgte 100% og delevis graderte foreldrepenger. Det var det som ga størst total utbetaling og mest fleksibilitet.

Skrevet

Vi har valgt 80% dekning - får være hjemme liiitt lenger...=)

Skrevet

100%, hadde desverre ikke råd til noe annet.

Skrevet

jeg tok 80% også dyttet jeg inn alle fem ferieukene!

SKulle helst vært hjemmeværende.. men det går ikke gett. Så jobber 80% nå da begynte for to uker siden.. da var snuppen 11 mnd og 3 uker.

Skrevet

80%.

Når den er ferdig, så skal jeg ha lang ferie + ulønnet perm.

Skrevet

80% i ett år og så tar jeg ut ferie+ litt ulønnet, så jeg begynner i jobb igjen 1. sept - siden bhg-start er 15. aug syns jeg det var greit å gjøre det sånn:o) (hun er 1 år 29. juli)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...