tina_mor Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 100% eller 80%?? Eller har noen av dere valgt tidskonto....? Jeg har valgt tidskonto, og skal starte og jobbe igjen i februar. Da er snuppa 6,5 måned. Skal jobbe kun 2 dager i uken da:) Blir spennende.....har gått så altfor fort, og hun er fremdeles veldig liten da...hehe mvh Tina
~sjiraff~ Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Hadde 80 % med snuppa og skal ha 80 % nå. Lenge lengst mulig. Tar ut det jeg har av ferie i permisjonen også for å forlenge litt.
Mrs. Bouquet Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 80 %, men det var i grunnen bare dumt. Har sagt opp jobben for å være hjemme alikevel.
Frk. V *juli-11* Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 har 80% + 6 uker ferie... Skal jobbe 80% i tredelt turnus når jeg er ferdig med permisjonen, får vel ca. 2 hverdager fri hver uke ekstra..
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 80% (lønn) koser meg hjemme:)
tina_mor Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2008 Ja håper tidskontoen kan gi litt nytte for seg da hehe Hvordan fordelte du tidskontoen??
___ Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Vi valgte 100% og delevis graderte foreldrepenger. Det var det som ga størst total utbetaling og mest fleksibilitet.
~Aurora~ Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Vi har valgt 80% dekning - får være hjemme liiitt lenger...=)
petite fleur Skrevet 18. januar 2008 #11 Skrevet 18. januar 2008 100%, hadde desverre ikke råd til noe annet.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #12 Skrevet 18. januar 2008 jeg tok 80% også dyttet jeg inn alle fem ferieukene! SKulle helst vært hjemmeværende.. men det går ikke gett. Så jobber 80% nå da begynte for to uker siden.. da var snuppen 11 mnd og 3 uker.
Alba44 Skrevet 18. januar 2008 #13 Skrevet 18. januar 2008 80%. Når den er ferdig, så skal jeg ha lang ferie + ulønnet perm.
*Rutletutt* Skrevet 18. januar 2008 #14 Skrevet 18. januar 2008 80% i ett år og så tar jeg ut ferie+ litt ulønnet, så jeg begynner i jobb igjen 1. sept - siden bhg-start er 15. aug syns jeg det var greit å gjøre det sånn:o) (hun er 1 år 29. juli)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå