Gjest Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Skal ha jobbintervju over telefon, så trenger jo ikke tenke på klærne. (Hovedgrunnene til at det er over telefon er at hovedbasen er på andre siden av landet, og at jobben for det meste går ut på å snakke i telefon...) Hva svarer man når de spør etter dine negative sider? Hva annet kommer hun til å spørre om? Gi meg alle tips!
Gjest MyIian Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Du kan jo puste litt tungt og spørre hva hun har på seg? Nei, okei, glem det. Jeg vet ikke. Jeg er overtrøtt. Hehe
lille je Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Vær deg selv, og vær ærlig. Har du negative sider, så si det:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 husk og smil, man kan faktisk høre om noen smiler eller ikke når man snakker med de på tlf ;-)
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Takktakk=) Men være ærlig? skal jeg si at jeg spiser for mye sjokolade og liker å sove lenge da eller? =P
ano`num *17.03.10* Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Må slenge med at du også tygger kjapt da Jeg haater den "hva er din negative side" saken av intervjuer. Hva skal mann egentlig svare da? Ifh privatlivet eller hva som vil bli min negative side i denne jobben? Siden det er mest i tlf er det vell viktig å snakke klart og tydelig Ikke puste tungt eller styre med andre ting. (Kan ikke fordra at den i andre enden sitter å klikker med en pen feks)
lille je Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Haha, ja, hvis du har god tone med intervjueren, og slenger på at du håper det ikke gjør noe:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 sjokolade delen kan du si. sove lenge kommer litt an på når du begyner på jobb.... haha kan du ikke bare si at du elsker og føde og planlegger og aldri gå på prevansjon fordi du skal ta i mot de barna gud gir deg? det er nok lurt :-)
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Haha jo det skal jeg si=P Neida, det går vel fint. får snakke tydelig og være blid så går det seg vel til. og ha cv'en klar foran meg, det må jeg huske! Jobben er på ettermiddag/kveld så det med å sove lenge er vel ikke noe stort problem=P
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 Snakke sakte og tydelig, men innefor normalen da. Hehe, trenger ikke bruke tre minutter på hvert ord heller.. Lykke til!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 du får si at du elsker og sove lenge og hater og bevege på deg. det er derfor du vil ha denne jobben for da slipper du og gå ut av huset om du ikke må. du har jo nemlig litt angst for folk. men tlf går bra. i hvert fall denne uka....haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå