Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 jeg skjønner ikke hvorfor så mange spes jenter er så dumme å ta tilbake en utro kjæreste. En gang utro alltid utro spør du meg. ser mange her inne som sier han var utro en gang og nå er jeg redd for at han er det igjenn osv . hvorfor sette seg i den sitvasjonen? gå rundt å være redd for hva den andre gjør, hvem de er sammen med . er de sammen en og har sex. nei ta dere sammen og finn en ny kjæreste. dere fortjener det.
Turid Laila Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 "En gang utro alltid utro spør du meg" Er det noen som har spurt deg da?
Slumdog Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Enig... Dessuten er ting ikke alltid svart og hvitt!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 hehe nei da ingen har spurt meg men da for folk lavære og klage da. De velger jo selv å leve med det.
Turid Laila Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Bare å skippe innleggene det, så lenge du selv ikke har valgt det ser jeg faktisk ikke problemet ditt.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 jeg kan motstride det uttrykket...jeg har vært utro tidligere,mange ganger tilogmed,men kunne ALDRI tenke meg å være det mot han jeg er sammen med nå!!! men jeg må igrunn også være litt enig med HI...hvis typen har vært utro og du har god grunn til å tro at han er det igjen,så er han tydeligvis ikke noe å samle på...eller det kan bare være disse paranoidhormonene som suser rundt i kroppen...er du usikker på om typen er utro igjen eller ikke så hjelper det ikke å spørre oss her inne,men å spørre han direkte,prøv å ha gode argumenter på hvorfor du tror det også da,for ellers kan han bli lei av paranoiaen og gå ifra deg istedet...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Problemet er jo at majoriteten av oss har vært utro, og da må vi jo automatisk utelate halvparten av mannfolka når vi er ute på sjekker'n. Og det er sikkert de kjekkeste gutta som er mest utro også.. Har sett altfor mye dritt til at jeg kan tro at det overhode finnes et eneste trofast mannfolk, både på jobb og i festlige lag. Velger å ikke bry meg så veldig om utroskap. Det som skjer, får skje, så håper jeg for guds skyld at partnerern min holder kjeft om sine eskapader (for også jeg ville nok slitt med usikkerhet). Men som sagt, det er så mange der ute som er utro.. Det kan være hvem som helst faktisk. Det er sikkert en del av de eplekjekke debattantene her inne som har hatt en utro partner også, for det er nemlig ikke alt som kommer frem i lyset. Utroskap er dessverre en kjedelig del av livet som alltid har vært der, og som kommer til å forbli der uansett hvor lite vi liker det.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Livet er ikke svart hvitt men om man velger å tigi et utroskap så må man leve med den reddslen om at det kan skje i gjenn. Jeg kan på en måte forstå at om du har barn ønsker du å prøve igjenn men til hvilken pris? du gående hjemme å være redd for at nå er han ute og koser seg? da får man jo heller gå inn i et forhold hvor man sier . Greit jeg elsker deg men la oss ha eventyr på vær vår kant. eller bli Swingers. Jeg er ikke en sånn sur bitter dame, mannen min har ikke vært utro heller ikke jeg. men vi har utsforsket mye sammen , trekant, partnebytte, swingersklubb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå