Gå til innhold

uff!! så leeei!! syte syte!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så dritt lei akkuratt nå!!! Er i uke 34 å har ikke en dritt klart til jenta skal komme!! Holder på å pusse opp badet, å hele huset ser ut som ett horehus ta all oppussingen!!! Har ikke fått kommet meg til kjøpesenteret å kjøpt meg en J**** bag til jeg skal ha med på sykehuset en gang! har ikke fått kjøpt bebikled eller noe!! har ikke fått vasket opp noe av tepper heller!! INGENTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har bare lyst å sette meg ned å grine!!!

Å opp i det hele så har jenta mi på 3 år som fikk spysyken i kveld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så kjedelig å bo oppi et oppussingsprosjekt! Masse medfølelse herfra!!

Når tanta mi fikk sin første (2 uker før termin) hadde hun ikke kjøpt noe som helst enda. Så den morgenen riene begynte, og hun fikk beskjed på føden om at det ville nok ta litt tid enda, dro hun til byen og fikk kjøpt inn alt hun trengte den dagen. På kvelden fødte hun, og hadde alt på plass:)

Trenger jo ikke ha alt klart 2 mnd før termin! Det er lov å ordne litt i siste liten også:) På sykehuset har de vanligvis klær, og skulle du føde nå, så hadde ikke klærne passa til babyen likevel, for det er så tidlig:)

Ta en ting om gangen, du. Jeg har ikke kjøpt noen egen bag til føden, tar bare en stor sekk jeg har stående. Ellers hadde jeg brukt en liten trillekoffert. Bli ferdig med badet, og trøst stakkars jenta di, så ordner ting seg etter hvert! La det heller være kos enn stress med alle tingene du må kjøpe:)

Håper du finner litt krefter, glede og overskudd snart - og at badet snart er ferdig:)

Trøsteklem

Skrevet

Hei! Vet akkurat hvordan du har det! Er i uke 34 jeg og, og i morgen begynner ombyggingen....Først stua, så vi får et ekstra soverom, så kjøkkenet, for det er bare ekkelt, så skal barnerommet pusses opp. Vi må rydde ut av halve stua, jeg får ikke lov å bære noe, skal helst ikke være hjemme når de holder på i morgen pga svevestøv, får ikke male, får ikke rive, får ikke møblere når vi blir ferdige( for det betyr bæring..) Med andre ord, får ikke gjort en dritt for å hjelpe til med å bli ferdig!! Og planen er å bli ferdig FØR ungen kommer! Har termin om 7 uker!!!! Har ikke fått begynne før nå heller, for huseierne måtte vente med materialer for å få skrevet det av på skatten! Har kun fått kjøpt inn det aller mest nødvendige til ungen, men har ikke handlet noe klær ennå.

Så du har min fulle sympati! Håper jenta di fort blir frisk i allefall, så får du en mindre ting å bekymre deg for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...