hm hm Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Noen som har erfaring med det - blir det fort stygt? Har dere lakket over malingen? Vi må pusse ned noen gamle grangulv, også vet jeg ikke om vi får det til så fint selv at de kan bare være hvitvasket, så jeg vurderer å male de... Noen tips?
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Har det. Men vi har beiset dem og lakk over. Litt gjennomsiktig. Men det var et nytt gulv. Alle tregulv blir jo litt slitt. Mange sier at vanlig gulvmaling er lettere å holde fin. Viser mer med lakk. Advarsel: ALT VISER Men du så fint.
Stratos med 3 barn Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har gjort det på soverommene og det ble veldig fint og lett å holde rent. Brukte bare gulvmaling vi
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Svigers har det og det er skikkelig fint. Vi har bodd der endel mens de er på ferier og lignende og jeg har veldig god erfaring med det. Det synes veldig fort når det blir litt skittent, men det er veldig lett å holde rent. Malt med vanlig gulvmaling.
Stratos med 3 barn Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Mitt er blitt "flekkete" pga hakk/riper
hm hm Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2008 Hmmm. ble ikke så mye klokere he he
Gjest rufusa Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Oxan gulvmaling - PERFEKT! Har god erfaring med den. Ser kjempefint ut! Malte i lys grå jeg da... Ikke ta lakk på - lakk er noe dritt - da synes i hvertfall alle riper som måtte bli!
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Men det er vel furugulv og ikke gran? For furu er lett å male over og jobbe med, mens gran er helt håpløst (og såvidt meg bekjent ikke brukt som byggemateriale på over 100 år minst?!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå