Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Idag ble de påvist spor av protein i urin min, men fikk ikke vite noe mer.. er så dritt lei av å gå t lege å ikke få noen info.. hva har dette å si for meg?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Aner ikke.. men jeg har hatt +1 på proteiner gjennom hele svangerskapet
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Jamen da så.. var redd for at de kunne ha noe med svangerskaps forgifting å gjøre jeg.. Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har det samme.. -min lege sa at jeg skulle roe ned bare. Og det var ikke noe fare for svangerskapsforgiftning siden jeg kun har gått opp fra 55 til 64 kilo. Er i uke 37. Og at jeg skulle begynne med litt jern.. Regner med at du hadde fått info om tiltak hvis det var noe du burde gjøre.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Legen måler jo alt sammen, har du hodepine, høyt blodtrykk, proteiner, flimring foran øynene - Da er jo det tydelige tegn på svangerskapsforgiftning.. Men så lenge du bare har proteiner, er ikke det noe farlig =) For det kan komme av andre grunner
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Takk for svar:) ble litt stressa av stressa
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har hatt proteiner i urinen gjennom hele svangerskapet uten at det har vært tegn på svangerskapsforgiftning. Når det bare er spor av protein skyldes det som oftest utflod eller at man ikke har vasket seg godt nok nedentil før man tok prøven. Ved å vaske deg godt og sette inn en tampong før du tar urinprøven vil du unngå forurensing av urinprøven som gjør at det gir utslag på proteiner.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Dette skjedde meg forrige svangerskap også. Helt på slutten fant de protein i urin. Det skjedde også nå. Ingen fare, hvis du ikke har noen av de andre symtomene på svangerskapsforgiftning. I tillegg til å vaske seg godt før man tisser, så skal man også tisse litt før man fyller oppi "koppen"....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå