Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 ALL sæden ble slynga utover... sååå flaut! Kjæresten min lå i senga og jeg sto på gulvet og jeg hadde rompa mot han... huff..Skal si han skvatt!!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Det hadde du bare godt av, di grisekjerring!!!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 I alle dager, hvordan er den stillinga mulig...han LÅ i senga, og du STO på gulvet..eller var det etterpå? Hehe, jeg synest det var pinlig morsomt..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Hadde vært verre om du skulle prompe og hadde blitt tatt i rompa...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Det var rett etter! Jeg måtte tisse og sto opp!! Det værste var at det kom litt brunt ut også... det havna på han det og, derfor vi så det... holdt på å daue! IKKE PROMP ETTER DU ER BLITT RÆVKJØRT!!! bare et godt råd..hehe
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Derfor er det greit å bruke kondom når man skal rævpule! (Også fordi der er mye rompe-bakterier;) )
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Hadde dette vært sant, ville det ha vært enda mer hysterisk:) Det ble litt too much med de siste detaljene, og avslørende for det som egentlig var en ganske morsom historie.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Her kjører vi den i begge høl uansett;) Aldri vært noe problem.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Har du for vane å bare slippe tarmgassene ut når det passer, selv om du står naken med rævva mot mannen? Jeg fiser ikke på dass engang hvis mannen er innen hørevidde, så jeg har litt vanskelig for å tro at noen er så frigjorte at man finner det naturlig å slippe en fjert rett etter sex, og det innen sprut- rekkevidde. Hvis dere har så få hemninger og/eller hemmeligheter for hverandre, er det kanskje ikke så underlig at dere må rævpule for å bevare spenningen i forholdet, hehe
innMariSterk Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 Jeg måtte le meg halvt fordervet da jeg leste dette. Og siden du var så morsom så vil jeg gjerne komme med et aldri så lite godt råd for din framtidsskyld - aldri la noen trykke noe opp i rompa på deg.......anussfinkteren varer ikke evig for sånne som deg. Det eneste som skal noen vei i det hullet er det som kommer fra oven.....
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har for vane å slippe på tarmgassene når trangen er der ihvertfall- om sp jeg står naken med rompa til mannen- men har ikke for vane å sprute diverse ut av rompa da:p
innMariSterk Skrevet 17. januar 2008 #12 Skrevet 17. januar 2008 Knip igjen, malina, knip igjen. Visse ting er hellig :-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #13 Skrevet 18. januar 2008 Å herreguuuud - noe SÅÅÅ tidig (bergensk for morsomt)!! Nå måtte jeg bare le...her jeg sitter på kontoret ...og ikek tør fortelle kolleger hva jeg ler sånn av. Men akk- vær stolt, du kvinne - dette kunne jeg også ha gjort (ved nærmere ettertanke har jeg faktisk opplevd nr. 2 av det du beskjrev) - det er en festlig konsekvens av å følge kroppens behov...hihi
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #14 Skrevet 18. januar 2008 Hehe;) HI Her! Det var ikke jeg som skrev den med begge høl.. her er vi litt mer renslig enn så. Men det med promping... jeg slipper bønner i tide og utide jeg altså!! Haha;) Det kunne ikke brydd meg mindre, ikke mannen heller, selvom jeg noen ganger får litt kjeft..hoho! Heretter skal jeg iKKE prompe etter rævpuling hvertfall... riskerer ikke det en gang til for å si den sånn!!! ;P
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. januar 2008 #15 Skrevet 18. januar 2008 prompa du med vilje da? isåfall måtte du vel skjønne at det kom ut! høhø. det ble jo som å å nyse med rævva! uansett da, damer..hvordan er det mulig å ikke prompe forran mannen sin? forøvrig kan vel prompetrangen komme når man har hatt noe i rumpa... være seg det er et termometer eller stakan til samboeren sin! trall...
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. januar 2008 #16 Skrevet 18. januar 2008 Hæhæ!!! Det må jeg si! Høres ut som en romantisk aften. Skal man ikke prompe foran mannen sin?? Ojda... Jaja....
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #17 Skrevet 18. januar 2008 Jippi- jeg kjenner at jeg gleder meg sånn til mini kommer i den alderen hvor det å si prompe er dagens høydare! For da kan jo jeg også få lov til å si prompe, prompe, prompe så mange ganger jeg vil...eller er det da man skal bli voksen og ansvarlig og sånn..? ...for øvrig kan jeg egentlig ikke fatte og begripe at jeg velger å engasjere meg i akkurat denne tråden (jeg skrev også om hvor tidig dette var). Sjefen skulle bare visst...hihi. Men takk, HI - for dagens latterkule!! Jeg bare MÅÅÅ fortelle mannen min om det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå