Gå til innhold

TR kom alikevel.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ja.... så gikk det ikke denne gangen heller. Men det eneste positive er jo at det ikke er lenge til neste prøveperiode. Hadde virkelig håpet å få det til snart. Fikk vite i går at min kusine skal ha baby i slutten av august, tenk så moro hvis vi fikk det til snart... da kunne vi hatt mye moro sammen da. Men men...vi får bare fortsette å prøve.

Lykke til aller som ikke har fått TR enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*sender dg en trøsteklem* Skikkelig kjipt når TR kommer. Lykke til i neste prøveperiode, det er bare til å stå på (",)

Skrevet

Enda bra at prøvingen er så morsom da :o)

Skrevet

Hehe, ja ikke sant :-) Tanta har nettopp takket for sg her så nå begynner moroa :-)

Skrevet

Må nok vente noen dager jeg. Men har noe å se fram til da. Men merker at jeg begynner å stresse med det. Har liksom ikke lyst på baby midt oppi julen heller.

Skrevet

Uff nei, vil ha oktober baby jeg. Jeg ble veldig glad da minstejenta kom i januar i stedet for i jula :-)

Skrevet

Har ei i mars, og en i oktober. min vennine fikk faktisk på Julaften og det blir jo utrolig kjipt for ungen. Så får heller satse på to i oktober.

Skrevet

Ja d må være skikkelig kjipt. Ja håper d klaffer for oss begge nokså SNART :-) helst med en gang :-)

Hvor gamle er dine barn? Jeg har ei på 2 og ei på 4 :-) Tett og travelt, men kjempe kjekt. Nå leker de jo så fint i lag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...