PrettyPink Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Ja ja.... så gikk det ikke denne gangen heller. Men det eneste positive er jo at det ikke er lenge til neste prøveperiode. Hadde virkelig håpet å få det til snart. Fikk vite i går at min kusine skal ha baby i slutten av august, tenk så moro hvis vi fikk det til snart... da kunne vi hatt mye moro sammen da. Men men...vi får bare fortsette å prøve. Lykke til aller som ikke har fått TR enda.
*tornerose* Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 *sender dg en trøsteklem* Skikkelig kjipt når TR kommer. Lykke til i neste prøveperiode, det er bare til å stå på (",)
PrettyPink Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 Enda bra at prøvingen er så morsom da )
*tornerose* Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Hehe, ja ikke sant :-) Tanta har nettopp takket for sg her så nå begynner moroa :-)
PrettyPink Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 Må nok vente noen dager jeg. Men har noe å se fram til da. Men merker at jeg begynner å stresse med det. Har liksom ikke lyst på baby midt oppi julen heller.
*tornerose* Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Uff nei, vil ha oktober baby jeg. Jeg ble veldig glad da minstejenta kom i januar i stedet for i jula :-)
PrettyPink Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2008 Har ei i mars, og en i oktober. min vennine fikk faktisk på Julaften og det blir jo utrolig kjipt for ungen. Så får heller satse på to i oktober.
*tornerose* Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Ja d må være skikkelig kjipt. Ja håper d klaffer for oss begge nokså SNART :-) helst med en gang :-) Hvor gamle er dine barn? Jeg har ei på 2 og ei på 4 :-) Tett og travelt, men kjempe kjekt. Nå leker de jo så fint i lag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå