Gå til innhold

I morra SKAL jeg begynne og slanke meg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,ja jeg veit det er helg men det hjelper ikke...... Det har vært helg hele uka her i noen mnd snart...

Nå må resten av fødselen og svangerskapet bort....

Lykke til :)))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til...tar det på mandag jeg...hvor mye har du tenkt deg ned??

Skrevet

Lykke til til deg!

Selv lever jeg lykkelig med mine 3-4 kilo ekstra et par måneder til, tenker jeg!

Skrevet

Jeg har igjen 7 kg..., men hadde sikkert gått dem ned hadde jeg ikke spist ca 1 liter tress is med sjokoladesaus som stivner vær dag... Mmmmm det er jo så godt, men nå er det slutt aza... 4 mnd siden jeg fikk jenta mi:)

HI

Skrevet

men jenta mi er vært vær eneste kg:)))))

HI

Skrevet

jeg begynte så fint på mandag, med å spise sunne måltider, var på treningssenteret i dag og tenkte at NÅ skal det bli andre boller!!! meeeeeeen.... hvem tror du har sittet på sofaen med dib og trøkkt i seg en hel sjokolade nå i kveld????

ikke en liten sjokolade heller... 200 g....flaut!!!!! =(

Skrevet

hehe off skal ikke le,men det hørtes jammen godt med den isen...jeg er isoman:) har 15 kg som må av jeg.har begynt på jassercise nå så håper det hjelper meg.men da må det ikke finnes sjokolade i dette huset,det er min svakhet det og is........men er blitt vanvittig mye mer søt sugen etter jeg fikk jenta mi...rart.kansje bare jeg trøster meg litt avogtil...ikek noen spes grunn..men når freden å roen er der om kvelden er ingenting bedre en en god melkesjokolade:)

Skrevet

7 kg og 4 mnd her og.....

hold oss oppdatert etterhvert på hvordan det går da =)

Skrevet

mmmmmm---

freia melkesjokolade ;)

Skrevet

jeg vil også bli mindre men det har jeg forsåvidt villet før fødsel og, min 2fødsel dette, jenta mi er nå blitt 4mndr... Har self litt mer nå da enn ellers men er normalt litt overvektig, min svakhet...elsker sjokolade og mat forøvrig. Trøster meg med at jeg hvertfall ikke er fan av chips og brus... Satser vel ikke på å spise så mye mindre av noen av fantingene, har prøvd det tusen ganger før og har alt for lite gøds til å skrenke inn der ja... satser på å bevege meg mer..det hjelper hvertfall litt nå i det siste har jeg sett. Jeg fullammer og føler jeg blir sultnere for hver dag som går... Er det slik at vi blir mer sultne dess mer melk vi produserer, isåfall føles det sånn.. Men har lest at man ikke har særlig behov for mer mat selv om man ammer..merkelig syns jeg egentlig altså produserer litervis med melk, fortjener vel litt ekstra mat da....hmmmm trøster meg med det. Lykke til jenter!!! Jeg for min del veier meg så og si aldri. Det forteller ikke alltid sannheten om muskler og fett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...