jojipoppa Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Med abbonement med nedbetaling av telefon?Hvordan funker dette? Noen som kan gå inn på siden og se for meg? Har lyst på sony ericsson T650i growing green med chess Knock.out abbonement... Er den prisen som står der med abb. til den telefonen med nedbetaling en sum jeg må betale når jeg får tilsendt telefonen, eller er det det beløpet som deles opp i månedlige betalinger? Er litt forvirra..hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har gjort det en gang før, da betalte jeg 99,- i mnd for tlf, i 12 mnd tror jeg det var. Avhenger litt av hvor mye den koster i utgangspunktet. Min kosta 2000 tror jeg, om jeg ikke husker helt feil...
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Helt enig med deg, synes det virket forvirrende jeg også... Har tenkt til å kjøpe tlf jeg også...
Super-Langbein Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Gidder ikke gå inn på siden, men det fungerer slik at du betaler en sum nå og resten av beløpet fordeles på 12 mndr. Enten betaler du med en gang med kredittkort eller så får du den i posoppkrav, det velger du selv. Jeg betalte noen hundrelapper med kort, og resten fordeles..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå