Gå til innhold

Akutt behov for smågodt!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, så godtesugen jeg er nå.... Godt jeg langt unna kiosk.......... Går vel berserk og spiser det jeg finner i skuffer og skap snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan sende over litt potetgull og lign da..?

;)

 

Har ikke smågodt her, men... ;)

Skrevet

Har maaaaaasse smågodt her, skal jeg sende over litt el? :D hehehe

Skrevet

Skal sende over litt.

Gubben jobber i Candy King så vi har kilovis liggende her hjemme.

Trodde faktisk ikke det gikk ann, men man kan faktisk bli lei smågodteri

Skrevet

Ta et knekkebrød :)

Hjelper aldri meg ;)

Like sugen etterpå.

 

Men akkurat nå kan du gjerne få litt av kvalmen min.

Har masse nammis liggende, har åpnet skapet maange ganger de siste dagene - bare for å lukke det igjen.

Skrevet

Send det med ilpost! NÅÅÅÅ!

 

desp...

Skrevet

Nå?? he he Nå kommer jeg til å drømme om muffins i natt......

Skrevet

Redningen ble knekkebrød med gräddost og eple/mango-juice:)

Skrevet

Har du ikke en boks nugatti og en skje da:)

Skrevet

Nugatti har jeg aldri hatt, og enda godt er nå det! Men det fikk meg på ideen om at det kan finnes is i frysen! Huff, tror jeg må gå å legge meg så jeg ikke tar helt av her he he Skal tross alt ned igjen noen kg etter svangerskapet i tillegg til juleflesket som kom oppå det hele rett etter fødsel.

 

"springe fort og stappe hodet ned i fryseren"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...