Gå til innhold

Et spørsmål til ALLE med spiral

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennes det ut som at mannen deres treffer noe når dere har sex?

Her kjennes det ut som at han dytter på noe og det stråler litt oppover i magen på en måte... Litt vondt, men mest ubehagelig... Sitter den feil kanskje? Jeg kjenner trådene så tror det sitter riktig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I noen tilfeller kan den kjennes av manne. Ta kontakt med legen som satte den inn og forklar problemet. Skal ikke være slik.

Skrevet

Han kjenner ikke noe, det er bare jeg. Sprute om han kjente at han kom borti noe, men det gjorde han ikke. Kjennes ut som det er litt ømt på en måte...

Skrevet

Lenge siden du fikk den innsatt? Synes uansett du skal ta kontakt med legen. Hverken du eller han skal kjenne noe.

Skrevet

Fem mnd. ca. Og blødningene har akkurat stoppet. Kjedelig å måtte ha de like lenge igjen da, om legen må opp og prike på den igjen :s

Men får vel gjøre det hvis det ikke blir noen bedring raskt.

Takk for svar. :)

Skrevet

Hvis det er 5 mnd siden, skal du vel på kontroll snart uansett? Det er jo vanligvis etter 6 mnd. Legen min sa ialle fall at jeg ikke måtte gå å ha vondt, måtte bare komme tilbake så han kunne sjekke. Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde kobberspiral for litt siden bare, å valgte å ta den ut fordi jeg blødde konstant i 2 mnd, + at mannen min kjente trådene godt, å han fikk sår osv. på penis av den. Å jeg kjente strålinger osv. som du beskrev under akten.

Når jeg skulle ta den ut så hu hvordan den lå å den lå akkurat som den skulle.

Noen sa til meg at jeg burde få trådene klippet kortere, så spurte legen om dette, men hun sa det ikke var lurt, både fordi da ville de risikere å slite med å få den ut, å at trådene da ville bli stivere å gjøre enda mer vondt for mannen. Så dette er ikke lurt.

Så mitt råd til deg er at du kanskje burde finne ett annet prevensjonsmiddel:-)

Skrevet

Åh, visste ikke at jeg skulle på kontroll engang jeg... Der kan du se. Da skal jeg ringe snart jeg :)

Skrevet

Problemet er at jeg ikke tåler hormoner, ellers hadde valget vært enkelt. :P

Skrevet

Ja da blir det nok litt vanskeligere... hehe...

Men hva er vitsen med ett prevensjonsmiddel som gjør at man ikke kan ha sex uansett?

Skrevet

Det er jo sant. Får kanskje satste på to tette da, hehe...

Så får han klippe strengen om han ikke vil ha nummer 3. :P

Skrevet

Her kjenner hverken meg eller samboer noe - legen sa jeg skulle ta kontakt dersom en av oss kjente det under samleie.

Skrevet

Hehe:-P

Retten og sletten...

Skrevet

Ok, men da skal jeg ringe legen jeg... Takker for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...