Gjest Sekretøsa Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 når kan man begynne og gi babyene det?
AE❤️ Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Så fort de skjønner det vil jeg tro:) De får jo bare i seg saften, så skulle jo ikke være noe farlig! Men ikke sitrus frukter da! Jenta mi blir 7 mnd på lørdag og har fått det først nå (men det er for at jeg ikke har vist om dette før..) Men har intrykk av at de fleste er rundt 6 mnd jeg da! De skal jo klare og sitte og holde den selv og skjønne hvordan man "gjør det"..
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Minsten er fæl på og putte ting i munn, tenkte det gikk ann og prøve Han er 4 mnd da...
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Det kommer jo litt an på hva du har inni Dypp den i litt fruktpurè da vel, så ser du om han skjønner cluet!
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Glemte og si at han TYGGER på alt! Inkludert meg og mine klær.. tror det klør inni der ;o)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Vi har og hun bruker den ofte=) Hun er strax 5mnd Har hatt eplebiter,banan og agurk i den. Banan anbefales IKKE!!! ikke bare at det ble klissete og gris, men nettingen blir ikke ren igjen. Er fremdeles brun etter vask,koking og to runder i oppvaskmasinen=(
AE❤️ Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Jeg også hadde banan! Det var første og siste gang:) Og for ett klin,var klissete banan over alt!! Har fått den helt ren jeg da,men fy søren for en jobb.. Har pirket ut banan rester, vasket den med oppvaskbørsten + 3 ganger i oppvaskmaskin!! Får 4 nett for 100 kr på fru lyng;) Vi pleier og bruke pære,eple og honningmelon!! Celine elsker honningmelon!!!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Hahaha, så det er ikke bare jeg som ikke tenker lengre;) Godt å høre at det "bare" er 1gang igjen i oppvaskmaskinen=P Hvor er fru lyng?=S Åååh, melon er godt!!! Det må prøves....
MrsDior & baby-Dior Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 Leon fikk når han var rundt 3-4mnd...
AE❤️ Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har kjøpt på fru lyng på Strømmen Storsenter! Gå inn på frulyng.no og se om de har butikk i nærheten av deg!? Eller så tror jeg de har på babyshop?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå