Iben guttemamma <3 Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Oppdaget flere ganger i kveld at jeg har blitt litt våt i trusa.. så jeg luktet på det, og det lukter fostervann.. Er annengangs, så skal ta en telefon til sykehuset nå bare for å informere
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Hvor langt er du på vei da?
Iben guttemamma <3 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 hadde min mest termin på mandag, og ultralyd terminen den 27 Må visst inn til en sjekk sa dem.. Det var akkurat slik det startet med førstemannen også
Iben guttemamma <3 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 Mens termin skulle det stå.. er litt sjelven
*Super*Mamman* Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Ok, men da er det jo bare spenende da:) Var redd det var lenge til terminen jeg, og da hadde det jo vært skummelt... Skal du på sjekk i kveld da el?
Iben guttemamma <3 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2008 neida, føler meg ganske klar til å føde nå Ja, måtte inn til kontroll av temperatur og forsterlyd sa dem. Jeg spurte om jeg ikke kunne vente til jeg fikk rier, sist gang kom riene natten etter... Men jeg måtte visst inn. Samboern min er å henter søsteren min som skal passe lillemann
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Åååå:-) Så utrolig spennende!!!!! Skal krysse fingrene for deg!! Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå