Gå til innhold

Uff, spiste kylling pølse som bare legges i vann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det farlig, de trenger nemlig ikke å kokes, men dyppes bare i kokt vann i 10 min. Jeg kom på først etterpå at dette nesten kan regnes som rått kjøtt og er strengt forbudt i svangerskapet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke pølser er rått kjøtt. Da jeg gikk kjøttfag ble alle pølsene røkt/kokt , og jeg regner med alle pølser du får kjøpt også er det :-)

Skrevet

Tusen takk for raskt svar, dette er første gang jeg er gravid og jeg bekymrer meg for alt, hehe

Skrevet

He he, kjenner veldig igjen den stadige bekymringen, og synes selv det er godt å bli beroliget :-) Kan selvfølgelig ikke garantere at svaret mitt er 100% riktig, men tror ikke du trenger bekymre deg :-)

Skrevet

Pølsene er kokt på forhånd ja, så derfor er det ikke nødvendig å koke dem, bare varme dem:)

Skrevet

Ok, nå føler jeg meg mye bedre. Jeg prøver virkelig å passe på hva jeg spiser, men plutselig så satt jeg der og koste meg med noe som jeg etterpå trodde var ukokt:)

Skrevet

Rått kjøtt = RØDT/Blodig kjøtt..

Skrevet

Men når det står at pølsene er røkt - betyr det at de er kokt i tillegg,eller..?? Trodde fenalår og slikt var røkt og at det var derfor man ikke skal spise de. Har kokt pølsene godt jeg... Var kanskje ikke nødvendig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...