rm83 ¤Heine 08 & Hedda 10¤ Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Hei. Er bare i uke 28 men nå er altså sprinkelsenga montert sammen, greide ikke vente lengre. he he Er alene hjemme alene nå i 3 uker ( mannen er på jobb) så må ha noe å gjøre. Kommer jo til å kjede vettet av meg i slutten av mars ¨når alt er ferdig for lengst. Ja ja fin ble den vertfall! kjøpt på ikea, billig og fin! :-)
kaffeplante Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 greit med alt som er unnagjort sier nå jeg:)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 er ikke så dumt å være tidlig ute ) Selv er jeg 37 uker, og alt er et ork.. Skal sy nytt trekk til kurven som babyen skal ligge i, men orker ikke Angrer på at jeg ikke gjorde det tidligere...
rm83 ¤Heine 08 & Hedda 10¤ Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 ja det er sant. Formen blir vel ikke bedre etter som ukene går. Hadde jeg bare vært "superman", da skulle keg ha flytta på en stor kommode og annet som skal ordnes. Men det får vente til sambo kommer hjem igjen.! Sliter med å få ferdig et babyteppe jeg. mye gøyere og vaske babyklær og andre forbredelser, er ikke noen strikkedame. huff... men har så lyst til å lage noe. har heldigvis litt tid enda da. :-)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 har et babyteppe som jeg begynte på for 3-4 mnd siden jeg, og det er ikke halvferdig ) Myyye gøyere å vaske klær o.l. i tillegg til at jeg har kjøpt 4 babytepper, så da har jeg jo ikke hastverk med å få det ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå