Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 I september fikk jeg lagt inn en hormonspiral og hadde de to neste mnde mindre mensblødning,men den varte lengere enn normalt.(jeg vet at blødningene blir forstyrret av denne spiralen,så jeg var ikke overrasket) så i desember fikk jeg en voldsom menstrausjon med masse blod og klumper. men nå har jeg ikke fått mens i det hele tatt. Jeg vet at mange kvinner mister mens helt ved bruk av hormonspiral,men det jeg lurer på er om det er om noen har den samme erfaringen som meg: at den plutselig blir helt borte på denne måten? Er redd den kanskje ikke virker som den skal og at jeg kan ha blitt gravid. Noen råd å få?
blond Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Te en test så får du raskt svar på om du er gravid. Hormonspiralen påvirker blødningene på mange måter. Det meste er normalt, har jeg skjønt. Likevel vil jeg anfale deg å sjekke hva som står i felleskatalogen i tilfelle produsenten anbefaler legesjekk i tilfeller som ditt. Mest sannsynlig er dette helt ufarlig.
Pige81 Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Jeg mistet mensen helt da jeg hadde hormonspiral og var fornøyd med det Til gjengjeld fikk jeg vannvittig mye kviser i området rundt munnen og de forsvant med en gang jeg fikk fjerna spiralen... Hadde tatt en test, men tviler på du er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå