Gå til innhold

Var denne kjolen fin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kommer ikke inn på linken din jeg, så om du kunne skrive navn / merke på kjolen og sånt,så hadde et vært fint...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er ufattelig mange nydelige kjoler fra Pronovias! Sikkert en like "nydelig" pris også...?

Skrevet

Hun har skrevet det over her, Angolina fra MaryLise

Skrevet

Ja, ser nå at de selger Pronovias på Brudehuset i Bergen (er der jeg bor), så det er jo topp! Men når jeg går inn på siden deres og skal se på kjolene fra Pronovias er det jo bare noen få fra 2006 det er bilde av...

Skrevet

Jepp, nr to på inroen der - den er bare nyyyydelig syns jeg:o)

Skrevet

Åhhh gratulerer - med giftemålet :) så moro.....

Jeg synes nr 4 var kjempefin - men nr 7 var også fantastisk hehe

maaange fine kjoler her asså.....

Liker med stropper jeg da.....men dette er sååå vanskelig ....fordi smaken er som baken ang kjoler hehe

Men nydelig sommer-brudekjole ja - ingen tvil

Skrevet

Kjempefin :) Passer perfekt til den type bryllup du vil ha :)

Så dere har bestemt dere for Florida nå? Blir sikkert såååå fint og romantisk :D Gleder meg til å se bilder ;) he he :)

Skrevet

Neeeei, jeg likte den ikke.

Syns den så litt ut som en gravidbrudekjole, og at hun modellen manglet magen, hehe;-)

Du ville ha ærlige meninger ja? :-)

Skrevet

Den Pronoviaskjolen var bare aldeles nydelig!

Skrevet

Jepp, bestmte oss på onsdag faktisk:o) Så nå er jeg kjempegira og har lyst å få alt i orden på en gang, he he - så har begynt å tenke på kjole såvidt. Drømmekjolen er den fra Pronovias, så håper jeg finner tak i den et sted (må jo prøve først da...er jo ikke sikkert en sånn er fin på meg). Mamma, pappa, søsteren min og hennes samboer har sagt de blir med - skal snakke med samboers familie i kveld...så får vi håpe de også syns det høres flott ut;o) Visst skal du få bilder:o))))

Skrevet

Jepp - ellers hadde jeg ikke spurt;o) Hadde vært rart om alle hadde vært enig med meg, da;o) Var det den kjolen på BelleAmiè eller den fra Pronovias du så, Monajenten?

Skrevet

Ja, det er jo egentlig DEN jeg vil ha...håper bare jeg finner den på Brudehuset her i Bergen...og at den passer min kropp;o)

Skrevet

Jeg syns kjolen var nydelig! Noe sånt jeg kunne hatt i et sommerbryllupp selv;-)

Syns også den Yumi (nr 23-24-25) var lekker,og den var jo i samme stil.

Skrevet

Ja, den var også fin - så ikke den i går jeg;o) Må visst bestille meg en prøvetime på BelleAmiè, ja;o)

Skrevet

Fant ut at det lønte seg å prøve da jeg skulle gifte meg;-)

Tror jeg prøvde 50 kjøler,men de så så annerledes ut på bilder enn på meg gitt.

Så endte opp med en i noe samme stil som den du ser på,bare med tynne stropper og litt smalere skjørt med tynn chiffon over.Så kjedelig ut der den hang,men falt pladask da jeg fikk den på;-)

Skrevet

Ja, jeg kunne aldri kjøpt en brudekjole uten å ha prøvd først...(på nettet for eks) En venninne av meg for eks, endte opp med en type kjole hun egentlig ikke likte på bilder, langt unna det hun hadde sett for seg faktisk;o) - den hørtes jo kjempeflott ut den du hadde, Spinderella:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...