Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Jeg er nå kommet i uke 25. Har gått opp 1 kg, men føler at det er puppene mine som har fått dette kiloet. Noe som samboeren min syns er flott, så vi har verdens deiligste sex for tiden!! Samtidig som puppene vokser har rompa blitt fastere, håret tykkere, mindre kjønnshår, slankere lår, økt sexlyst, samt en liten kul på magen. Bekymrer meg over at kanskje jeg kan miste min flotte diamantring siden fingrene er blitt så slanke. Flere som meg??
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Så bra at du er så happy med at du har blitt så slank, og fast i fisken, enda penere, bedre sexliv OG har en flott diamantring på de slanke fingrene dine. Nei, jeg har det ikke sånn i mitt svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Hihi, kjempe flott at det er flere som meg HI!!! Supreste svangerskapet jeg har vert med på!! Og synd for deg nn 22.11
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Nei, her har typen stukket av, puppene er som før, null sex, håret pistrete, mere kjønnshår, feitere lår, svær kul på magen og diamantring har jeg aldri hørt om.....
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Ja vi er flere!Jeg er i uke 30.Har gått ned 5 kg,håret er blangt og fint,puppene store og faste, har super heftig sex i timesvis,huden gløder,energien er på topp og livet er bare herlig! Det virkelig oser sexapeal av meg!! Og diamantringer har jeg i fleng og de er ikke billige! Slå den du!Hehe!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Fint å se at dere benytter sjansen til å gå ned noen kilo og dermed bli mye penere enn oss andre dumme damene som faktisk legger på oss i svangerskapet.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har gått opp 14 kilo jeg,og det bryr meg ikke det grann, alt ligger på magen og puppene. Forlovelses ringen sitter fortsatt pent på fingeren. Og sex-lysten er HELT på topp! Flere ganger om dagen.. hehe! Håret mitt er glansfult, og huden rein og myk! Jeg gløder.. Selvom jeg veier noe ekstra. Tydelig at han tenner på meg mer en noen gang med våres felles barn i magen;)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 SÅ FIIINT... Jeg henger meg med den bølgen... Men jeg har gått ned 10 kg, aldri følt meg bedre, Håret er flott, vokser og gror, da mener jeg i bauer og kanter... Mest i rompa... men mannen min tenner på det, så sexen er best ever.... Diamantringen mangler jeg men har en fake fra glitter, Den duger bra den..... Glitrer og skinner fordi om den ikke er ekte... Det eneste jeg har og klage på, er at beina ser ut som elefantføtter, men det spiller ingen rolle det heller... Like positiv uansett... hahaha...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #10 Skrevet 18. januar 2008 Jeg og hiver meg på her! Flott å se at det er andre som meg -at jeg ikke er alene med å ha et fullstendig perfekt svangerskap:-). I tillegg har vi vunnet 7,387.978,- kr i lotto og fått en splitter ny gitarhytte på fjellet. Gleder meg til fødselen, for jeg regner med at det blir som forrige gang -at babyen bare sklir forsiktig ut av kroppen min uten smerter eller spjæring og at vaginaen min bare blir finere enn før :-)
Katharina88*Angelica08 Skrevet 18. januar 2008 #11 Skrevet 18. januar 2008 Jeg vil også vinne i lotto! Trenger det så veldig;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå