Gå til innhold

TvNorge nå nettopp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så på TvNorge nå om ei tailanske dame (her i norge) som skulle ta teori til førekort, å satt på svigermora si dit med sin lille bleieunge uten noe som helst barnesete el.lig. og vanlig 3pungstbelte bare, skulle tro at hun strøyk allerede der.... å at TvNorge sender det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

reagerte litt på det jeg også, ungen så ikke så gammel ut..

Skrevet

ja jeg så det og ble helt sjokkert!!!! er det mulig???

Skrevet

og DER kom innlegget jeg ventet på :-)

Skrevet

Måtta bare kommentere det her siden det har vært litt/en del snakk om barnesikring i bil i syden, å så ser vi på tv de som gjør det slik i norge også, å det på vei til teorien....

Skrevet

Å huff å nei å giiiiiiiid nå ble jeg sjokka. Latterlig!

Skrevet

ja jeg sa det til sambo,regagerte faktisk på det jeg også...

Skrevet

ja, det var det jeg også tenkte. Har tom sett at det er noen som lar vær å reise til syden pga at de ikke vet om de får sikret barna i bil.....

Tar de buss, tog eller trikk hjemme i Norge tro??? ;-)

Skrevet

siste var til Hi forresten...

Skrevet

Ja, HeddaGabler - det tenkte jeg også når jeg så det...lurer på hvor lang tid det tar før noen legger inn et innlegg om det på dib;o) Men, ja - er enig med deg, hi - reagerte veldig på det.

Skrevet

før noen halshugger meg, så må jeg få legge til at jeg såklart sikrer barn i bil på forskriftsmessig måte. Men jeg kan slumpe til å ta offentlig transport en gang i mellom og da er det verre....

Skrevet

Like greit å bare plasere barna i bagasjerommet, ihvertfall om det er snakk om baby. Men greit at der er lys og at vognbaggen er festet da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...