Turid Laila Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 I alle fall nesten! Får bare håpe Stolt Mamma holder seg i god form resten av svangerskapet Og takk tillab som sparka meg i ræva så jeg turte å spørre OG som en liten ekstra gladmelding, Frisk slo enga 5-1 i dag! Hæhæ!!!
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 HAh, jeg liker rævtupping! Og hun ER gravid ja?! JIPPIIIIIII!
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Hehe. Lar nicket tale for seg tillab. Er jo ikke noe skummelt å spørre meg om noe da HockeyMom! *smiiile pent* Vi gleder oss masse til å passe go gutten, og satser på at noen snille stiller opp hvis formen min skulle bli som forrige gang! =)
Turid Laila Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2008 Krysser fingrene for at formen holder seg Var mange kilo som gikk vekk fra mine skuldre når du sa ja altså!
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 =) Bare hyggelig å kunne hjelpe til vettu. Formen er fin fin så langt. Bare konstant trøtt.
Turid Laila Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2008 Det var jeg og. Få sjekket jern-verdiene dine på kontroll Kastet opp helt til uke 20 også. Fin start på dagen!
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Det er fælt med den oppkasten! Jeg holdt på omtrent hele svangerskapet jeg.. + bekkenløsning og andre herligheter. Herlig start på dagen ja
Turid Laila Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2008 Bekkenløsning hadde jeg og. Og var sykemeldt pga kynnere fra mars til juni. Håper neste blir bedre, for da har jeg jo en liten en å løpe etter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå