Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 7 dpo i dag og fri fra skole og jobb....venter og kjenner på rare smerter i magen som startet for to dager siden; stikk, ømhet vondt i eggstokkomeråde...hadde besøk av høygravid venninde...hodet heeeelt fullt av gravid og babytanker..blir gal! trenger en hjernevask:o)
*Vi blir 5* Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Jeg hadde IKM 11...noe herk...kan jo bli helt bananas av ventingen! Har testet flere ganger nå men alle (bortsett den første som var veldig svakt positv) har vært helt negative...stoler vel egentlig mer på de siste som har vært neg. Har du testet? Jeg føler jo også at jeg skal ha mensen..men det gjorde jeg sist når jeg var gravid også..Det er vel egentlig håp så lenge ikke TR har dukket opp =)
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 jeg skal jo ikke ha mesnen før 23, så jeg har ikke testet seriøst enda nei...er vel for tidlig...skulle du hatt mensen 11? da er det jo håp for deg!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå