Gå til innhold

Magebilde 18+1, Guttemage eller jentemage?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært på ordinær ul enda, men hva tror dere? Har jeg en typisk gutt- eller jentemage? (Bare for morro skyld;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

guttemage =)

Skrevet

Skikkelig guttemage spør du meg ;)

Skrevet

Du har vel en typisk guttemage. Men det hadde jeg også da jeg skulle ha andremann, ALLE var sikker på at det ble en gutt. Jeg fikk nesten sjokk da jenta ble født.....

Syns egentlig det er lettere å se på ansiktet til den gravide om det blir jente eller gutt. De som skal ha gutter blomstrer opp og blir penere under graviditeten ( nesten alle)

Skrevet

Hei hei!! Vi har AKKURAT samme mage vi to, og etter jeg var på ul (hadde egentlig term 12 juni, men den ble skjøvet til 21.6 istedet) så har vi termin samme dag nå. Jeg var på ul for tre dager siden og vi får ei jente! Så jeg tror du får jente, tjihi :) Guttemage er da mye rundere og bredere?? Hvertfall de gangene jeg har sett "guttemager" hehe :) Jeg har to jenter og to gutter fra før, så for meg spiller det ingen trille hva slags kjønn vi får nå, men det er jo arti å "vite" at det blir ei lita pie denne gang. Sist fikk vi verdens skjønneste gutt :)

 

Når skal du på ul da? Jeg skal forsøke å legge inn et magebilde av meg, så kan du jo se selv :)

Skrevet

Det var typisk guttemage.Men tror nok du får ei jente.

Skrevet

Takk for svar! Kan si at jeg ikke føler at jeg "blomstrer" akkurat. Gått opp 8 kg (!), fått cellulitter på rompa, mistet masse hår (faktisk stoppet nå) og fått uren hud :-( He-he..Men ellers har jeg det bra!

Aurora, hvorfor tror du jeg får jente da?

Jeg skal på ul først tirs. 29. jan. Veldig spent, tror selv jeg får gutt, siden jeg har blitt så tjukk ;-)

Skrevet

Nei huffamei.. Du er en av de her inne som har maaaaast om oppmerksomhet og komplimenter hele veien. Kvalmt. Dritt lei å høre om magen din hver uke. Og at vi skal syns magen din er fin og ikke stygg . Og at du ikke er feit. Lei lei lei...

Skrevet

HELT enig her faktisk.du har faktisk snakka om denna magen din så mye.og prøvd å få folk til å gi komplimenter med å mene du er feit og stor.kan du ikke bare kutte ut?

 

Skrevet

Hvoror jeg tror du får ei jente.Føler det litt på deg når jeg så bildet ditt.Og du hadde akkurat likens mage som ei vennine av meg og hun fikk jente her.Blir spennede og se da.Heter seg at jenter stjeler skjønnheten fra moren..hehe.

Skrevet

Oy, så sinna jenter da! Alltid noen som må være kjerringer vettu. Ikke bry deg..

Skrevet

Hæ..? Mast om oppmerksomhet og komplimenter hele veien? Sjekket innleggslisten min og har bare lagt ut bilde tre ganger, det blir jo ikke hver uke akkurat da men..?

Syntes bare det er gøy med mage jeg da:-) Men her gjelder janteloven for fullt forstår jeg. Sorry, hvis jeg har virket støtende på dere anonyme damer. Gjort dere kvalme og allting. Det var jo trist.

Skrevet

Hei hei... Du har veldig lik mage som meg når jeg gikk gravid.... Og jeg har fått 2 jenter... Så dette blir nok ei jente... Lykke til...

Skrevet

jeg har hatt sånn mage 3 ganger det blev jente alle gangene gitt! Ska du finne ut vad det er på UL? Gi oss en tilbakemelding etter ul da i tilfelle!!! Lykke til!

Kjempe fin mage by the way!

Skrevet

Guttemage:)

 

Synes forresten at det er koselig at du legger inn innlegg om din voksende mage. For alt i verden ikke bry deg om disse usmakelige svarene legre opp!! Hun er nok bare sjalu;)

 

Blir spennende å høre om det bli gutt eller jente. Ønsker dere å vite det på ul?

Skrevet

Jeg aner ikke, for jeg kan ikke dette med hvordan mager skal se ut, men du ser uansett helt straalende ut! Bare vis magen din du, det hadde jeg ogsaa gjort dersom jeg saa saann ut! Sure oppstoet skal man bare ignorere... Bare koselig at du lager en liten gjettekonkurranse for oss. =o)

Skrevet

Jeg syns også magen din var kjempe fin har ikke peil om det er gutte eller jentemage men det ligna litt på venninna mi sin mage hun fikk gutt :)

Drit i de sjalu kjerringene som er fulle av hormoner magen din er veldig fin :)

Skrevet

Tusen takk for fine svar jenter :-) Gøy å spekulere litt!

Tok forresten en sånn gutt- eller jentetest på en amerikansk webside, og fikk til svar at det er 50% sjangse for gutt og 50% sjangse for jente! Strålende test må jeg si ;-) Får vel bare vente på ul da! Hvis man er heldig riktignok, kan jo hende h*n gjemmer seg..

 

Skrevet

Kjempegøy å se andre mager enn sin egen! Er det flere som har magebilder i profilen sin?

Skrevet

sikker på at du ikke skal ha tvillinger? du hadde så stor fin mage, blir helt misunnelig jeg:o) jeg er 23 uker på vei nå men magen min bare halvparten av din! har sååå lyst at den skal vise ordentlig snart! jeg tror foresten at du skal ha gutt! skal ha det selv og viss en ser meg bakfra kan en ikke se at jeg har en liten kul:o) så på meg er det tut-mage med gutt inni:o)

Skrevet

Du fikk mage relativt fort.. guttetegn.. men magen ser jentete ut synes jeg ^_^ Si ifra når du vet noe da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...