gullklumpene('',) Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 hei!! må ut å finne meg en kjole snart tenker jeg, noen som har noen erfaringer med kjolebutikker i bergen?? og omegn... er helt grønn jeg;-)
*Rutletutt* Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Har ikke vært å prøvd selv enda, men har hørt mye bra om Brudehuset (den ved kinoen) og BelleAmiè på Hjelteryggen på Sotra. Har hørt mindre bra ting om den på Danmarksplass...en venninne av meg var der,men hun som jobbet der hørte ikke på hva hun ville ha og kom draende med helt andre typer kjoler enn hun ville prøve.
gullklumpene('',) Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 takk!! har hørt om den på hjelteryggen, men visste ikke hva den het!! men vet det nå, takk skal du ha!!
annie82 Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Hei! Jeg har kjøpt min kjole på Brudehuset! Var å så på kjoler på Hjelteryggen også, men der var det UTROLIG dårlig servcice. Ikke fikk jeg underskjørt på meg, og hun som skulle hjelpe meg kom dragende med den ene kjolen etter den andre som IKKE var min stil i det hele tatt! Etter å ha prøvd sikkert 10 kjoler, ga jeg bare opp! Fant drømmekjolen min på Brudehuset, og der var servicen helt topp! :-)
brooklyn Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Jeg hiver innpå et lite forslag her, atelier v i kong oscarsgate. Jeg var ikke tilfreds med de kjolene de kom med på brudehuset, ikke i det hele tatt, og fant drømmekjolen på atelier v, på salg, tilogmed! Det er en liten butikk, men de har egne design og importerer også andre merker, og de har merker som ikke alle andre har. Prisene er også veldig greie. Lykke til!
ajlis Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Hei jeg kjøpte min brudekjole ute i salhus der ligge en liten ny starta brudebutikk, topp service og mye billigere enn andre butikker, da hun importererer rett fra usa. Har også i alle str fra store til små og kjolene er litt spesielle. Jeg fikk brudekjole, sjal langt slør og diadem for 8300. Anbefales på det sterkeste. Husker ikke navnet på butikken men den ligge i bakken på venstre siden rett før du komme ned til kaien.
snartmammatil7 Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Divakjoler på Lagunen og på Os har noen hundre kjoler også som ligger fra 1500 kr til 6500 . På de ordinære kjolene som ligger fra 4500 til 6500 er det også nå 1500 kr i avslag, så de dyreste kommer da på 5000 kr Salongen på Os har mest til brud.Masse forskjellige designere. Har en nettside med bilder av litt under halvparten av kjolene som finnes i butikken :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå