Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har en gutt på 13 mnd som er kjempe aktiv høyt og laft hele tiden... I stad hoppet han i sofan og datt ned med hode i kanden på bordet. Han hylte jo til selfølgelig men det gikk fort over... han er rød og det er akkuratt som det nesten hadde gått hull.... og han fikk en ganske stor kul. Det jeg lurer på er ringer man til legevakten for sånt?? Eller er det sånn som skjer hele tiden nå som de har blitt så store??
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Før gjorde jeg det, men det er liten vits i. Så lenge de ikke mister bevisstheten og de slutter å gråte av smerte innen noen få minutter kan du nok regne med at det gikk bra. Blir nok mye falling framover:)
dione Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Jeg gjorde det da baby var liten (hendte en gang), men nå som han er større hender det innimellom og jeg bekymrer meg som regel ikke. Det er greit å få baby undersøkt om de mister bevistheten, selv for kun en kort tid, eller om barnet kaster opp eller oppfører seg unormalt. Om barnet gråter og ellers oppfører seg som normalt ville jeg ikke bekymret meg. Det er foreldrene som er best til å vurdere hvor alvorlig situasjonen er. Det er de som kjenner barnet. Om barnet ditt oppfører seg unormalt vet du det best selv. På medisin studiet lærer man at mors instinkter skal tas veldig alvorlig. Er mor veldig bekymret skal barnet alltid undersøkes grundig. Mor eller far vet best...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå