Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Føler meg som en 80-åring!! Føler meg helt pumpa etter en dag på jobb, hentet lillejenta på 2 år i barnehagen, laget middag, ryddet, badet henne og til slutt når kl er 1900 så er jeg helt utslitt. Hjertet mitt slår fort og pulsen banker. Hodepine og kvalme.. Er kun i uke 13 og tenker at det er veldig lenge til termin.. Ikke rart folk sykmelder seg sier nå bare jeg... Er det flere som ikke er helt i form?
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Kvalmen har heldigvis gått helt over for min del, men kunne glatt ha sovet 18 timer i døgnet nå. Helt utslitt. Stakkars eldstemann som bare har en mamma som er delvis tilstede der jeg er...
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har heldigvis blitt sykemeldt 25% fra jobben jeg.. Pga at jeg er så utrolig sliten og trøtt hele tiden. Jeg orket ikke å gjøre noe hjemme.. Jeg var bare på jobb og det var nok lissom.. Men nå føler jeg at jeg har litt mer overskudd. Kommer an på dagene egentlig.. Merker det i dag, slutten av uka og jeg vil bare være hjemme under dyna og sove hehe.. Legen min sa det skulle avta etter hvert.. Siden jeg er 13 uker i dag.. Menne... Ser lissom ikke noe lys i tunellen for det altså hehe
ballblom Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Jeg er også helt ødelagt. Etter en dag på jobb er det kun søvn som frister. Gjør ikke stort annet enn å sove, spise og jobbe for tiden, så det begynner å bli litt kjedelig. Men orker man ingen ting, så er det ikke så mye å gjøre. Blitt sykmeldt ut neste uke nå, så får håpe jeg kommer meg litt igjen :-) Skal benytte uken til å sove masse!! 19 uker idag, så syns det bør begynne å gi seg snart.
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 jeg er også helt pumpa! i dag er jeg hjemme fra jobb og klarer bare å ligge her... er kjempekvalm, og lurer på hva jeg skal gjøre... i går fikk jeg ikke ned noen ting... eller det vil si at jeg fikk ned noe, men det kom bare opp igjen... er skikkelig tørst, men hvis jeg tar meg et glass vann, kommer det i retur.... så nå vet jeg ikke mine arme råd... den stakkars gutten min på 2,5 sier til alle at mamma er syk... jobber i barnehage, og det er skikkelig tungt arbeid, men samtidig kan jeg ikke bli sykemeldt nå...
to-em Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 KAn ikke bli sykemeldt????Hvorfor ikke????Hvis du er helt ødelagt som det høres ut som kan du det. Ingen andre tenker på deg, det må du gjøre selv. Du er ikke uerstattelig på jobb!! (ikke meningen å være sur på deg altså,men vi må nok bli flinkere til å tenke på oss selv. Jobber selv i bgh, og er sykemeldt 100%, er så kvalm og trøtt at jeg har ikke sjans, håper bare det gir seg snart,er jo 16 uker) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 nei jeg tror det er bare du som er sliten jeg:)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Jeg er så sliten jeg vet ikke hvilken fot jeg skal stå på.. Sover og sover, men kommer liksom ikke ovenpå. Og jeg er i uke 17, så syns ikke det er blitt så veldig mye bedre etter uke 12 - som jeg trodde det skulle bli. Jobben er superslitsom, og jeg har ingenting å gi toåringen hjemme. Forferdelig dårlig samvittighet har jeg også, overfor henne.. I tillegg har jeg fått vondt i ryggen, og jeg tror jeg hadde grått av glede hadde jeg blitt sykemeldt for en periode nå. Jeg bare aner ikke hvordan jeg skal gå fram, for alt dette er vel vanlige svangerskapsplager. Og i tillegg avlyste vaskehjelpen idag, så nå må jeg hjem og gjøre det også( Såååå trøtt.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Hos min lege er det i alle fall bare å si det som det er,men jeg er jo kvalm i tillegg,så det hjelper kanskje litt. Kan jo hende du kan få noen % sykemelding,hjelper jo gjerne det. Er vel ikke meningen at man ikke skal ha noe å gi til sine egne. Jobben er vel ikke alt. Vær fortvila hos legen, kanksje t.o.m. begynn å grin
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 18. januar 2008 #10 Skrevet 18. januar 2008 Jepp, her er formen i kjelleren. Kvalmen og oppkast har enda ikke gitt seg, og er veldig sliten. Går fullt sykemeldt for øyeblikket.
1222 Skrevet 18. januar 2008 #11 Skrevet 18. januar 2008 Du er ikke alene! Jeg mangler fullstendig overskudd. Får hverken studert eller jobbet, er bare hjemme og er sliten dagen lang. Er 14 fullgåtte uker i dag, kvalmen er fortsatt der, og spyr fortsatt også. Håper virkelig det gir seg snart, for nå begynner jeg å bli skikkelig lei og miste motet. Lykke til til alle dere som har det sånn ! Hold ut :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå