Gå til innhold

Hva ville dere gjort???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg, mine to barn, min mor og mine søstre på disney on ice. Mine barn gleder seg veldig til en skikkelig kose dag, lenge siden vi kunne finne på noe koselig.

Men..... Er nå i uke 32, hodet er godt festet, mye kynnere/rier, mens smerter og skikkelig nedpress. Engstelig for fødsel.

Er skikkelig i tvil med tanke på i morgen, vil ikke skuffe barna. Har vel egentlig ikke tro på at noe vil skje de nærmeste dagene. Finnes i så fall sykehus og hjelp å få i oslo også......... Min ene søster bor i oslo så hun kan jo ta med barna om så er.

Hva ville dere gjort????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dessverre ingen barn fra før av så jeg kan ikke svare på akkurat det, men ønsker deg lykke til likevel:)

Gjest Lenchen *høygravid*
Skrevet

Jeg hadde nok tatt sjansen.

Jeg er i uke 38, og har også masse kynnere med nedpress og har hatt det i noen uker. Var på Disney on Ice med 9-åringen min i går, og det var såå koselig. De har røde kors-stasjon der, så du får nok all hjelp du trenger om noe skulle skje.

Jeg og datteren min hadde en skikkelig hel-aften bare oss to, med middag på Egons før showet. Er litt godt å gjøre sånne ting nå før babyen kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...